ping #20: iPhone 4 og Google vs. Facebook

Arne er i mine øyne den med

Innleggav bambini » ons 07.07.2010 23:39

Arne er i mine øyne den med de mest interessante uttalelsene, når han bare får snakke ut...

Mats, du må ikke avbryte Arne sånn hele tiden. Så fort Arne trekker pusten er du der og overtar hans setning. Du står for ditt, men han må altså få lov å stå for sitt syn også - og få lov å si det!

Ble visst litt engasjert nå gitt ;) Var ikke vondt ment, bare som en anmerkning i margen...

Ellers så elsker jeg disse episodene - må bare ha dem, må bare ha dem!

Brukerens avatar
medlem i 216 måneder
 

Se på all kritikken som

Innleggav thomhess » tor 08.07.2010 14:03

Se på all kritikken som kommer opp her. Nå og da kommer det litt ros, men alle skal pirke på hva de gjør. Det må være enormt demotiverende.

Jeg personlig synes Ping er et enormt bra tiltak og jeg synes gutta skal ha masse ros for å legge alt arbeidet i det. Gi dem heller ros enn å pirke på masse småting. Sett dere selv inn i Arne eller Mats sin situasjon, og tenk over hvor mye arbeid som er nedlagt. Kunne du selv gjort det noe bedre tror du?

Og for alle som mener at dette er konstruktiv kritikk; les gjennom kritikken noen ganger til og se for deg hvordan du selv ville likt å motta slik kritikk etter masse nedagt arbeid.
medlem i 171 måneder
 

Tja, folk flest sammenligner

Innleggav effortless » tor 08.07.2010 14:44

Tja, folk flest sammenligner det vel med Klikk TV, og da er kritikken forstålig. Mens det var ganske professjonelt laget, med voksne i hovedrollen, virker dette litt mer som en ungdomsblogg. Litt mer amatørmessig og klønete, rett og slett. Hva som mangler er likevel verken innsatsvilje, personlighet eller talent - men erfaring. Etter hvert tror jeg vi vil se at Ping blir enda bedre.

Brukerens avatar
medlem i 182 måneder
 

Effortless: Ja, og du så jo

Innleggav ChrZZ » fre 09.07.2010 11:18

Effortless:
Ja, og du så jo hvordan det gikk med KlikkTV...

Finito!

Jeg tror at KlikkTV gikk til grunne fordi det ble etterhvert lagt så altfor mye tid i det, og satte standarden for høyt, slik at det spiste for mye tid og ressurser, og man fikk for lite igjen for jobben.

Folk klagde jo mye på klikkTV også (for langt, for kort, for mye prat, etc etc)


Jeg syntes dette formatet som gutta har gående nå er veldig bra! Stå på!

Og litt kritikk til slutt.. Jeg forstod det slik at episoden, som andre har nevt over, mangler litt mer info om iPhone 4.. For meg, så virket det som at dere skulle gå igjennom hvordan telefonen var etter litt tids bruk, og gjerne da skulle fortelle litt til oss som IKKE har hatt 3GS-en (f.eks jeg som har 2G)
medlem i 205 måneder
 

AT&T

Innleggav matsbrende92 » fre 09.07.2010 22:14

Først så syntes jeg det var dumt med Iphone filming...Andre..AT&T suger ikke.. Det er for dere har dratt til New York og testet det. Der bor det rundt 20 millioner innbyggere og dette skaper store problemer for AT&T. Utbygging er et problem i New York og spesielt Manhatten. Hvis dere drar til St.Paul, Minneapolis, Tampa, Chicago, Philadelphia, Boston også videre vil dere se store forandringer og AT&T dekker mange områder. Både Sprint, Verison og AT&T vil ha dårlig dekning på enkelt plasser rundt om i USA.
medlem i 189 måneder
 

Dere kan godt bytte ut Arne

Innleggav joarek » man 12.07.2010 2:31

Dere kan godt bytte ut Arne med en litt mindre fjåsete kar..

Hvor mange linjer dro han før dere startet filmingen egentlig?

Brukerens avatar
medlem i 234 måneder
 

Re: ping #20: iPhone 4 og Google vs. Facebook

Innleggav Idamaria » man 12.07.2010 2:49

qOKEI JÆVLA DUMT SPÆRSMÅL, men hvordan i hLEVETETETVE kslal jeg kalre å legge ut ett eget innlegg i forumet? :) hehehe
medlem i 165 måneder
 

Jeg har enda ikke sett en

Innleggav Missy TommeN » man 12.07.2010 8:09

Jeg har enda ikke sett en eneste episode av ping. Synest det hele virker amatør messig.. KlikkTV som var på itavisen var MYE bedre...
medlem i 200 måneder
 

Re: ping #20: iPhone 4 og Google vs. Facebook

Innleggav Crytrus » man 12.07.2010 12:05

Jeg skjønner ikke kritikken! Jeg syntes det er veldig bra!
Fortsett å stå på, syntes det er lærerikt og morsomt :)
medlem i 177 måneder
 

Re: ping #20: iPhone 4 og Google vs. Facebook

Innleggav Jensrask » tir 13.07.2010 17:32

@ Missy TommeN

Du er flink med kritikk, sier alt er amatørmessig, uten og ha sett en eneste episode ! :)

Brukerens avatar
medlem i 177 måneder
 

Gun Range - ngmoco??

Innleggav nosey » lør 01.12.2012 15:35

Hei

Har en iPhone 5 med iOS 6.0.1, finner ikke "Gun Range" noen plass i App Store, finnes det ikke lenger?

Brukerens avatar
medlem i 139 måneder
 

Forrige

Returner til Artikler (Mac1)



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]