Apple oppdaterer Apple TV til 5.1

netflix.?

Innleggav tjodski » tir 09.10.2012 13:44

hva Skjedde med netflixen etter oppdateringen ? er bare borte.. noen som vet hvordan eg kan få den tilbake?
medlem i 138 måneder
 

Re: Apple oppdaterer Apple TV til 5.1

Innleggav bhegna » tir 09.10.2012 14:49

Min er ikke borte...

Brukerens avatar
medlem i 190 måneder
 

Tekst

Innleggav SSwasand » fre 19.10.2012 11:00

Ser at jeg må legg på tekst på hver film. Finnes det triks for å legge på "permanent" norsk tekst?
medlem i 159 måneder
 

Re: Apple oppdaterer Apple TV til 5.1

Innleggav KBiPhone » fre 19.10.2012 11:09

Gå inn på netflix.no gjennom nettleseren din. - logg på - Din konto - Språkinnstillinger. Velg Norsk bokmål. Ser ut til at det gjorde susen for min del. Kommer automatisk tekst på alt for min del nå.

Brukerens avatar
medlem i 181 måneder
 

Hei. Dette må være den

Innleggav martin.alvaer » søn 02.12.2012 0:42

Hei.

Dette må være den verste oppdateringen noen sinne. Jeg har gått fra et nærmest perfekt produkt, til et produkt der jeg ikke kan streame lenger fra iTunes. Før buffret den kjempefort, men nå skjer det ingenting. Jeg har nå nullstilt den og satt den opp på nytt, og ingen endring.

Er det noen andre som opplever dette?

Martin

Brukerens avatar
medlem i 177 måneder
 

Re: Apple oppdaterer Apple TV til 5.1

Innleggav KBiPhone » søn 02.12.2012 1:56

Funker fint som bare det her... Ta en restart av alt, maskin, ATV og ruter. :-)

Brukerens avatar
medlem i 181 måneder
 

Apple oppdaterer Apple TV til 5.1

Innleggav jaknudsen » søn 02.12.2012 12:31

Noen som vet om det har kommet jailbreak til ATV2 for 5.1?

Brukerens avatar
medlem i 250 måneder
 

Min ATV døde etter denne

Innleggav olah » ons 13.02.2013 23:41

Min ATV døde etter denne oppdateringen. Den hvite LED-lampen blinker og blinker, men får bare opp et bilde av at jeg må koble til ATV til MAcen via mikro USB. Noen som opplever det samme? Hva gjør jeg?

ola høyer
medlem i 169 måneder
 

Re: Apple oppdaterer Apple TV til 5.1

Innleggav ottarforsberg » tor 14.02.2013 0:19

Jeg opplevde dette for noen måneder siden (muligens etter forrige oppdatering). Da gjorde jeg som på bildet: Koblet ATV til PCen (dette var før jeg fikk Mac) med mikro-USB. ATV dukket opp i iTunes og derfra kunne jeg velge "Gjenopprett". Etter dette ble den helt fin igjen.
medlem i 149 måneder
 

Re: Apple oppdaterer Apple TV til 5.1

Innleggav olah » tor 14.02.2013 19:09

ottarforsberg skrev:Jeg opplevde dette for noen måneder siden (muligens etter forrige oppdatering). Da gjorde jeg som på bildet: Koblet ATV til PCen (dette var før jeg fikk Mac) med mikro-USB. ATV dukket opp i iTunes og derfra kunne jeg velge "Gjenopprett". Etter dette ble den helt fin igjen.


Jeg tok til fornuft og gjorde det samme idag. Det funket som bare det, så nå er alt fint igjen. Takk for gode råd.
medlem i 169 måneder
 

Forrige

Returner til Artikler (Mac1)



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]