Apple minnes Steve Jobs

Apple minnes Steve Jobs

Innleggav panther » fre 05.10.2012 12:45

Apple minnes Steve Jobs

I dag er det ett år siden Steve Jobs gikk bort og det har Apple i dag valgt å minnes på deres nettside. Går du til Apple.com nå er forsiden gjort om til en hyllest til Jobs. En video med høydepunkter og uttalelser fra Steve Jobs karriere hos Apple vises på forsiden

Videoen har tatt over hele Apples forside og etter videoen vises et brev fra Tim Cook. All produktpromotering er tatt vekk fra forsiden av Apple.com og Apple viser kun dette brevet etter videoen.

Tim Cook

En fin måte å minnes Steve Jobs på.
medlem i 249 måneder
 

Virkelig en minneverdig

Innleggav Tkima1 » fre 05.10.2012 14:18

Virkelig en minneverdig mann. Hvil i fred, Steve Jobs. Takk for alt du har gjort!

Brukerens avatar
medlem i 202 måneder
 

Re: Apple minnes Steve Jobs

Innleggav robin1993 » fre 05.10.2012 17:38

han var virkelig en minneverdig mann. Hvil i fred, Steve Jobs. Takk for alt du har gjort ,hadde du vært med på nr 5 vil jeg tro at den hadde blitt bedre , så jeg bytter ikke over til nr 5
medlem i 146 måneder
 

Re: Apple minnes Steve Jobs

Innleggav Nikoraisan » fre 05.10.2012 17:57

Han har garantert hatt masse å gjøre med iPhone 5...

Erfaren
Brukerens avatar
medlem i 231 måneder
 

En stor man som verden ikke

Innleggav Sorhiim » fre 05.10.2012 20:18

En stor man som verden ikke kunne vært foruten!
medlem i 161 måneder
 

Vil anta at han har hatt

Innleggav manwithnoname » fre 05.10.2012 20:24

Vil anta at han har hatt veldig mye å gjøre med iPhone 6 når den kommer også. Bare ta mote industrien som et eksempel, de ligger gjerne 2 år foran med kolleksjonene sine.

F.eks om vinteren holder de på med sommerkolleksjonen for 2014 og til sommeren er det vinterkolleksjonen 2014. Gjelder sikkert ikke alle, men er ganske så vanlig.
medlem i 184 måneder
 

veldig flott

Innleggav magnuz » fre 05.10.2012 20:56

veldig fin markering av Steve Jobs død fra Apple. Hvil i fred Jobs.
medlem i 229 måneder
 

Apple minnes Steve Jobs

Innleggav Mika71 » fre 05.10.2012 21:14

Hvil i fred. Veldig fint gjort av Apple.

Brukerens avatar
medlem i 159 måneder
 

Re: Apple minnes Steve Jobs

Innleggav svar » fre 05.10.2012 21:28

@manwithnoname jeg mener det var SJ, eller noen andre i Apple som en gang sa at de lå 2-3generasjoner frem på tegnebrettet til en hver tid. Så SJ har nok jobbet direkte med iPhone6 ja.

Synes videoen var fin, samlet essensen av SJ og Apple, ihvertfall slik han var på keynotes.
:)

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 219 måneder
 

Re: Apple minnes Steve Jobs

Innleggav robin1993 » søn 07.10.2012 1:27

Nikoraisan skrev:Han har garantert hatt masse å gjøre med iPhone 5...
ja kansje du har rett , synes det var små endringer og holder meg bare til nr 4
medlem i 146 måneder
 

Steve Jobs' brennende

Innleggav nils.j » søn 07.10.2012 9:02

Steve Jobs' brennende grunntanke var å gjøre noe komplisert enkelt å bruke. Samtidig skulle det være vakkert! Husk på beskrivelsen om at skapets bakside også skulle tåle dagens lys.
Denne grunnleggende holdningen eksisterer sikkert fortsatt hos Apple., og på denne måten kommer Steve Jobs til å påvirke Apple's utvikling fortsatt i lang tid.

Brukerens avatar
medlem i 187 måneder
 

Steve Jobs hadde nok veldig

Innleggav jiffjaff » søn 07.10.2012 21:55

Steve Jobs hadde nok veldig mye med iPhone 5 å gjøre. Apple hadde tatt patent på iPhone 4 allerede i 2004, altså før den 1. iPhone ble lansert.
medlem i 138 måneder
 

Steve Jobs var en fantstisk

Innleggav nosey » man 08.10.2012 19:59

Steve Jobs var en fantstisk mann. Har ikke vært borti makan til taler, fantastisk å sitt å se på keynotes når Jobs presenterer produktene "sine"! :) Tenker på hva jeg skulle gjort uten Macen min nå, og iPhone 5-en min som snart kommer. Utrolig trist, håper at Apple fortsetter å lage produkter slik Jobs ville gjort, selv om han uttalte, i fremtiden "ikke gjør det jeg ville ha gjort, gjør det som er riktig"! tenker på produkter Jobs hadde videreutviklet eller funnet opp som vi ikke kan tenke oss til, som kanskje aldri vil bli funnet opp av noen annen. I selvbiografien sin skrev han jo også at han ville finne opp læreboka på nytt. Tenk så mye vi kanskje går glipp av i fremtiden. Han var rett og slett et geni, og legende. Steve Jobs var bokstavelig talt Apple! Følte at det manglet noe under presentasjonen av iPhone 5, bl.a. "but there is one more thing...", og måten han presenterte det på, og måten han brukte humor til å rakke ned på andre produsenters produkter.

Hvil i fred, Steve Jobs!

Brukerens avatar
medlem i 139 måneder
 

Hvem var Steve Jobs?

Innleggav irco » man 08.10.2012 23:55

Jeg har kjøpt et produkt av Apple, ikke et forhold til en mann jeg ikke kjenner. Det blir litt underlig når jeg må se en minnevideo på hjemmesida når jeg er på jakt etter support til et produkt som ikke funker.

Brukerens avatar
medlem i 189 måneder
 

Re: Apple minnes Steve Jobs

Innleggav nosey » tir 09.10.2012 0:09

da har du nok vært til de grader uheldig med akkurat den enheten du fikk! og videoen kan du bare krysse vekk! :)

Brukerens avatar
medlem i 139 måneder
 


Returner til Artikler (Mac1)



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]