Retina MacBook Pro 13" lanseres samtidig som iPad mini?

Retina MacBook Pro 13" lanseres samtidig som iPad mini?

Innleggav admin » man 15.10.2012 14:17

Retina MacBook Pro 13 lanseres samtidig som iPad mini?Et av årets heteste Mac-rykter har lenge vært at Apple vil lansere en Retina-utgave av MacBook Pro 13". Å gjøre den populære «lille» MacBook Proen i retinautgave er en åpenbar ovidereutvikling og skal vi tro 9to5Mac kommer denne oppdateringen allerede denne måneden.

Da Apple lanserte retina MacBook Pro tidligere i år gjorde selskapet det klart at den nye modellen skulle leve side om siden med den eksisterende MacBook Pro 15", men at retina var fremtiden for MacBook Pro-serien.

Det bør derfor ikke komme som noen overraskelse at Apple også planlegger å oppdatere lillebroren MacBook Pro 13". Ifølge en tidligere korrekt kilde hos 9to5Mac skal Apple lansere en retina MacBook Pro 13" på samme event som iPad mini.

Ryktene vil ha det til at Apple inviterer til et iPad mini event den 23. oktober. Hvis dette stemmer vil Apple mest sannsynlig sende ut invitasjoner denne uka - kanskje allerede i morgen eller tirsdag.

Det store spørsmålet ved en slik lansering er om Apple vil erstatte dagens MacBook Pro 13" med en ny retinavariant eller om de vil gjøre som med 15" og lansere den nye modellen siden av dagens modell.

Administrator
Brukerens avatar
medlem i 227 måneder
 

Det trenger ikke noen

Innleggav Jellysoldier » man 15.10.2012 14:28

Det trenger ikke noen spørsmålstegn. De SKAL det...
medlem i 149 måneder
 

samme for meg, så lenge de

Innleggav Mac Lovin » man 15.10.2012 14:41

samme for meg, så lenge de snart gir ut iMac

Brukerens avatar
medlem i 182 måneder
 

Og andre av oss blåser i

Innleggav TorsteinO » man 15.10.2012 14:51

Og andre av oss blåser i det også, så lenge de snart får ut den oppdateringen av Mac Pro.

Brukerens avatar
medlem i 210 måneder
 

Historisk sett har iMac

Innleggav KlodrikMcKr » man 15.10.2012 15:04

Historisk sett har iMac blitt opgradert med ca 300 dager mellomrom, og i dag har det gått 531 dager. Med andre ord tyder alt på at vi får en ny iMac.

Selv om jeg ikke tror det, hadde det vert rått om de hadde overasket oss med en 4k iMac/ chinemadisplay. Det er ikke helt usansyndlig, for sist oppløsningen ble oppgradert var for over 800 dager siden, men samtidig er det en drastisk økning, og sikkert ikke lett og produsere, hvertfal ikke med en hyglig pris ;)
Sist endret av KlodrikMcKr den man 15.10.2012 15:06, endret 2 ganger.

Brukerens avatar
medlem i 167 måneder
 

@Klodrik 273 dager for å

Innleggav Prentom » man 15.10.2012 19:45

@Klodrik
273 dager for å være nøyaktig.
Det vil si at om 15 dager har vi nådd 546 dager, altså det dobbelte av gjennomsnittet, og det er helt for jævlig med tanke på at det er snakk om en iMac, "folke-stasjonær-macen". Ikke den beste betegnelsen, men regner med at dere skjønner hva jeg mener.
medlem i 186 måneder
 

Argh, hva med en ny iMac og

Innleggav mac_31 » tir 16.10.2012 12:47

Greit nok med rMBP 13'', men hva med en ny iMac og Thunderbolt Display med mindre glossy skjerm (à la MBA eller rMBP), og eventuelt en matt variant. Jeg nekter å kjøpe iMac eller Thunderbolt Display så lenge Apple bruker den veldig glossy varianten, det er rett og slett slitsomt og irriterende for øynene å se på disse glossy monitorene.
Sist endret av mac_31 den tir 16.10.2012 15:28, endret 1 gang
medlem i 168 måneder
 

Re: Retina MacBook Pro 13

Innleggav luftbaronen » tir 16.10.2012 13:17

Hmm, kommer det er 13', tror jeg jammen jeg skal bytte min retina 15 til en slik en.
Synes 15 er i storste laget naar det kommer til mobilitet.

Brukerens avatar
medlem i 199 måneder
 

Luftbaronen: hvor mye tenker

Innleggav anserigs » tir 16.10.2012 16:01

Luftbaronen: hvor mye tenker du å ha for din retina maskin?

Heilt enig med det folk sier her om iMac. Eg starta og bygge nytt hus her for over 2 år siden. Nå er det ferdig og eg har en pott til hr. Cook hvis han bare får opp farten :)
medlem i 199 måneder
 

Kan si at jeg gleder meg,

Innleggav stille » tir 16.10.2012 18:23

Kan si at jeg gleder meg, men gruer samtidig til å få se pris på den. 15" MBPr er så j**** dyr, vi får håpe at 13" blir ikke så mye dyrere enn vanlig MBP. ;)
medlem i 147 måneder
 

Mac Pro med thunderbolt

Innleggav swape » tir 16.10.2012 21:12

Jeg vener bare på nye Mac Pro med thunderbolt støtte.

Brukerens avatar
medlem i 223 måneder
 

Re: Luftbaronen: hvor mye tenker

Innleggav luftbaronen » lør 20.10.2012 0:39

anserigs skrev:Luftbaronen: hvor mye tenker du å ha for din retina maskin?
Tja tenkte rundt 14 500. Men jeg bytter ikke hvis 13 tommern ikke har dedikert grafikk.

Heilt enig med det folk sier her om iMac. Eg starta og bygge nytt hus her for over 2 år siden. Nå er det ferdig og eg har en pott til hr. Cook hvis han bare får opp farten :)

Brukerens avatar
medlem i 199 måneder
 

Håper på ny Mini med USB

Innleggav rattata12 » søn 21.10.2012 1:33

Håper på ny Mini med USB 3 +++ til mediasenter :)
medlem i 174 måneder
 

Re: Retina MacBook Pro 13

Innleggav krihelg » tir 23.10.2012 19:03

Noen her som postet en link der det er bilder av en angivelig Retina 13'' sammenlignet med en Air. Noen som vet hvor den linken ligger? Finner den ikke..
medlem i 140 måneder
 


Returner til Artikler (Mac1)



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]



cron