En titt på Sim City gameplay

En titt på Sim City gameplay

Innleggav admin » ons 17.10.2012 15:26

Et av høydepunktene i 2013 på spillfronten blir mye mulig den neste versjonen av Sim City. Som vi har skrevet tidligere blir Sim City lansert samtidig på PC og Mac i februar og nå har EA/Maxis lagt ut en video som viser gameplay i spillet.


Administrator
Brukerens avatar
medlem i 227 måneder
 

Always online DRM, blandet

Innleggav simen » ons 17.10.2012 17:24

Always online, blandet med DRM, Origin og at ting , som undergrunnsbaner osv., ikke er inkludert men sikkert vil bli mulig å kjøpe via DLC/ingame store, får meg til å glatt hopper over denne. Dessverre da Sim City er en morsom spillserie.

Når EA slutter å oppføre seg som Zynga eller Blizzard ved å melke kundene ved mikrokjøp for ting som burde vært der fra dag en, samt at de begynner å ta forbrukerne sine på alvor og ikke behandler oss som forbrytere skal jeg kjøpe spilla deres.
Sist endret av simen den ons 17.10.2012 17:49, endret 6 ganger.

Brukerens avatar
medlem i 249 måneder
 

Veldig enig med simen. Dette

Innleggav Mort96 » tor 18.10.2012 16:37

Veldig enig med simen.
Dette spillet virker veldig gøy. Bare synd at jeg har bestemt med for å boikotte EA-spill pga Origin og DRM slikt som Simen nevner.
medlem i 159 måneder
 

Nå hater jeg DRM, men jeg

Innleggav Cybbe » tor 18.10.2012 17:14

Nå hater jeg DRM, men jeg hater in-game purchases enda mer. Synd, for jeg har spilt SimCity siden DOS.

Brukerens avatar
medlem i 237 måneder
 

Hvor tar dere ingame

Innleggav TigerOla » tor 18.10.2012 18:21

Hvor tar dere ingame purchases fra?

DRM, EA og Origin er så.. Man har jo samme greia på Steam, det med DRM. Uten å ha lest noe om det, antar jeg at DRM greiene dere snakker om fungerer som med Steam. Man er logget inn med en konto, og that's it.

Brukerens avatar
medlem i 233 måneder
 

Takket være DRM på spill

Innleggav eirikaav » tor 18.10.2012 20:25

Takket være DRM på spill har pirater en enklere spillhverdag enn betalende kunder. Noe som skurrer litt?
medlem i 211 måneder
 

Så bra ut, men kansje litt

Innleggav SM411 » tor 18.10.2012 22:48

Så bra ut, men kansje litt lett? Kan være demostrasjonen er på lett vansklighetsgrad. Håper spillet blir lansert på en plattform som støtter både Windows og Mac slik at jeg slipper å kjøpe spillet i både Appstore og Origin feks. <3 SteamPlay
medlem i 199 måneder
 

@TigerOla Nei, man må være

Innleggav simen » lør 20.10.2012 10:36

@TigerOla

Nei, man må være online hele tia, slik man må på Diablo 3 for eksempel.

Og om vi kan dra erfaring fra The Sims serien skal du ikke se bort ifra ingame purchases og blir det ikke det så blir det nok mange DLC'er isåfall.

Brukerens avatar
medlem i 249 måneder
 

Jobb på Macen, spill på

Innleggav ggt667 » man 22.10.2012 6:03

Jobb på Macen, spill på PS3.

Brukerens avatar
medlem i 241 måneder
 


Returner til Artikler (Mac1)



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]



cron