Vinner av MPX-konkurranse

Vinner av MPX-konkurranse

Innleggav admin » man 05.11.2012 22:46

Libratone Lounge

Tidligere i år hadde vi sammen med MPX en konkurranse om å finne det «perfekte» ekstrautstyret til våre Apple-produkter. Det kom inn veldig mange gode forslag og flotte produkttips. Nå er vinneren kåret.

Juryen valgte forslaget fra AppleTechMac - Libratone Lounge. Et AirPlay-anlegg fra Libratone som lar deg streame musikk fra Macen eller alle Apples iOS-produkter trådløst. Knall god lyd, et fantastisk design som glir rett inn sammen med andre Apple-produkter og ikke minst en satsning på Apples AirPlay-standard gjør dette til en ganske klar vinner.

Et godt anlegg for musikk er også noe som kan glede deg i mange anlendinger, enten på kontoret, stua eller andre steder i huset. God musikk fra iTunes eller knall lyd på filmen på Macen er ting som gjør din oppvelse av Apple-produkter bedre.

Det beste tilbehøret må vel være Libratone Lounge med Airplay. Loungen spiller krystallklart og med en god del bass. Slik at man får høre de gode gamle favorittene igjen uten at man trenger å høre på de små høyttalerene i Macen eller iPhonen. Høyttaleren har gode kvaliteter fra Lyngdorf med keramiske mellomtoner. Høyttaleren passer godt inn i interiøret hjemme og er lagd av toppkvalitets italiensk ull. Årets tilbehør?


sa brukeren AppleTechMac og stakk da av med NOK 1000,- i gavekort hos MPX.no. Gratulerer med seieren!

Libratone Lounge kan kjøpes hos MPX.no.

Administrator
Brukerens avatar
medlem i 227 måneder
 

Tillykke til

Innleggav Maxima » ons 07.11.2012 23:29

Tillykke til AppleTechMac,

Nå skal han bare vinne 9 ganger til, så kan han kjøpe 1 Libratone Lounge for sin premie.
medlem i 182 måneder
 

Fjas...

Innleggav Knut Godø » fre 09.11.2012 11:26

...og jåleri. Jeg hadde lagt de ti tusen lydplanken koster i en tur til Afrika, hvor jeg forresten nettopp har vært på jobb fjorten dager.

Iphone og ipad med kenyansk simkort, SDkortleser og Logitechs tastatur var syltynn, lettvekts utrustning, men fullrigg for daglige rapporter hjem, i alt ca ti artikler med bilder.

Tastaturet ble innkjøpt på Staples i Harstad for 650 kroner, og er uten minste tvil det beste ekstrautstyret EVER for padda. Jeg synes Apple nå - langt om lenge - nærmer seg et slags minimumskrav man bør kunne stille på vekt, fart og fysisk størrelse på utstyr, som igjen gir mulighet for å laste med mer kamera og rigg på jobb. Herlig.

Gi meg fred. En lydplanke ingen har hørt om? Sjeldent hjernevattert til mac1 å være. Er konkurransen kjøpt og betalt?
Sist endret av Knut Godø den fre 09.11.2012 11:28, endret 1 gang
medlem i 137 måneder
 

Re: Fjas...

Innleggav Lars A. Gundersen » fre 09.11.2012 13:50

Knut Godø skrev:Gi meg fred. En lydplanke ingen har hørt om? Sjeldent hjernevattert til mac1 å være. Er konkurransen kjøpt og betalt?

Eh, ja. Av MPX. Cluet finnes i overskriften: "Vinner av MPX-konkurranse". :-)

*Kjepphest*
For øvrig, kan vi ikke alle slutte å si "Afrika" når vi snakker om et bestemt land i Afrika? Du reiser vel ikke til Thailand og sier du har vært i Asia?
/*Kjepphest*

Brukerens avatar
medlem i 199 måneder
 

Re: Vinner av MPX-konkurranse

Innleggav freddjoh » fre 09.11.2012 15:35

Er det så viktig da? I morgen skal jeg reise til Amerika. Nærmere bestemt Guatemala for de som ikke gjettet det.

Brukerens avatar
medlem i 225 måneder
 

Vinner?

Innleggav Knut Godø » fre 09.11.2012 18:07

Konstaterer at også MPX.no selger Logitech Ultrathin Keyb, men 150 kroner dyrere enn Staples. Pluss frakt. Uffda.
Sist endret av Knut Godø den fre 09.11.2012 18:09, endret 2 ganger.
medlem i 137 måneder
 

Kjepphest

Innleggav andersengas » lør 10.11.2012 21:14

"Iphone og ipad med kenyansk simkort"

Han sier jo hvilket land han var i.
medlem i 137 måneder
 


Returner til Artikler (Mac1)



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]