Mens vi venter på ny iTunes

Mens vi venter på ny iTunes

Innleggav admin » man 26.11.2012 12:37

Mens vi vneter på iTunes

I oktober skulle Apple egentlig lansere iTunes 11, men valgte på overtid å utsette lanseringen til november. Med kun få dager igjen av november må vi vel enten belage oss på en ny utsettelse eller snarlig lansering. I den anledning har Arstechnica tatt en god gjennomgang av iTunes fra 2001 til 2012. Verdt en titt.

Administrator
Brukerens avatar
medlem i 227 måneder
 

Gode minner. Kan nesten ikke

Innleggav Alfred.Woodden » man 26.11.2012 17:30

Gode minner. Kan nesten ikke tro at iTunes pleide å se så gammeldags ut. Tenk at en gang i tiden var iTunes 1.0 og 2.0 regnet som designperler. hehe.

Brukerens avatar
medlem i 225 måneder
 

Men må si @Alfred.Woodden

Innleggav rattata12 » man 26.11.2012 17:39

Men må si @Alfred.Woodden at så mye nytt har det jo ikke blitt, vi har jo samme oppsett av navngiving ++ (linjer med sanger er jo kliss lik). Største håp for iTunes 11 er lossless kjøp :)
medlem i 174 måneder
 

Trur ikke den kommer fordi

Innleggav Runar48 » man 26.11.2012 17:58

Trur ikke den kommer fordi "kommer i November" merket på den nye iMacen er borte. :(
medlem i 147 måneder
 

@rattata12 Stemmer det,

Innleggav Alfred.Woodden » man 26.11.2012 19:40

@rattata12

Stemmer det, konseptet er det samme, bare drakten som er ny, men nå har jo iTunes 11 et mye større fokus på album, enn på lister med artister.

Lurer også på om utsettelsen av iTunes 11 kan ha noe med Lossless forhandlinger å gjøre, eventuelt om det er lansering av Match i blant annet Norge :) Er lov å håpe.

Brukerens avatar
medlem i 225 måneder
 

@rattata: Er så enig!:) Har

Innleggav budbringeren » tir 27.11.2012 1:40

@rattata: Er så enig!:) Har savnet det i alle år. Og hvis album etterhvert selges i 24 bit og høyere samplerate(fortsatt lossless) har endelig musikken kommet ditt filmen allerede er. Skulle ønske man så kunne streame musikken via iCloud i aac 256 kbps, mens man har original kvalitet i hardisk. Da er jeg omsider fornøyd og begynner å handle musikk i itunes.

Jeg er stygt redd det ikke vil skje enda. Fins ikke nok etterspørsel. Men lov å håpe.

Brukerens avatar
medlem i 241 måneder
 

Les

Innleggav rattata12 » tir 27.11.2012 8:57

Les her:

http://www.macrumors.com/2011/02/22/app ... nes-store/

Kan være det er noe, alle har spekulert i at "2012 er året der itunes går til lossless". Og med iTunes 11 så ser jo dette lovende ut!
medlem i 174 måneder
 

Det hadde vært glimrende,

Innleggav budbringeren » tir 27.11.2012 17:24

Det hadde vært glimrende, rattata:)
Bedre sent enn aldri, for det kommer virkelig sent. Jeg så at Neil Young gikk ut med dette og ytret et ønske om at musikkbransjen må selge musikk med høyere kvalitet og slikt antakeligvis hjelper.

Krysser fingre:)

Brukerens avatar
medlem i 241 måneder
 

Re: Mens vi venter på ny iTunes

Innleggav rattata12 » ons 28.11.2012 9:06

@budbringeren, hehe, ja fant en artikkel om han når jeg leste og leitet etter info om dette første gang, om jeg finner den så oppdaterer jeg kommentaren her :P
medlem i 174 måneder
 

@rattata, da får ikke

Innleggav budbringeren » lør 01.12.2012 2:19

@rattata, da får ikke iTunes meg som kunde av musikk denne gangen heller da, jeg hadde dessverre rett i mistanken min.

En liten trøst at f,eks Deutche Grammophon, et stort selskap innenfor klassisk musikk gjør hva vi ønsker(bortsett fra at alternativet er mp3).

http://www.deutschegrammophon.com

Av alle selskaper burde jo Apple latt kunden få velge kvalitet. Apple er jo kvalitet;)

Brukerens avatar
medlem i 241 måneder
 

Re: Mens vi venter på ny iTunes

Innleggav rattata12 » ons 12.12.2012 19:40

Skuffende ja, piratebay har meg som kunde litt lengre da :)
medlem i 174 måneder
 


Returner til Artikler (Mac1)



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]



cron