iTunes 11 er her

iTunes 11 er her

Innleggav admin » tor 29.11.2012 21:34

iTunes 11 er her

Som forventet slapp Apple iTunes 11 i kveld, en måned forsinket i forhold til hva selskapet opprinnelig hadde planlagt. iTunes 11 har et helt nytt og vesentlig enklere grensesnitt og oppleves mye raskere enn tidligere.

De største endringene i iTunes 11 er et helt nytt grensesnitt hvor det er fokus på «albumart» for både din musikk, din film og alt annet du har i iTunes. Alt ditt innhold vises fram med sitt cover og her gjelder det absolutt å ha orden i sitt bibliotek for å få mest mulig ut av iTunes 11.

iTunes 11

Apple har også introdusert en ny minispiller som gjør det lettere å ha iTunes lett tilgjengelig når du jobber med andre programmer. Minispilleren lar deg søke etter sanger, legge til musikk til spillelisten og selvsagt gå til forrige eller neste sang.

iTunes Store har også fått en større oppdateringe og det går mye raskere å bytte mellom bibliotek og butikk. Butikken sitt utseende kjenner man igjen fra iOS-varianten. Her i Norge har vi fortsatt ikke fått tilgang til iTunes Match.

Oppdateringen virker så langt å gjøre iTunes mye raskere en tidligere - noe som absolutt trengtes. iTunes 11 tilgjengelig gratis fra apple.com/itunes eller som en oppdatering i Mac App Store.



Administrator
Brukerens avatar
medlem i 228 måneder
 

Albumscrolling føles

Innleggav Mac11e » tor 29.11.2012 21:40

Albumscrolling føles definitivt raskere, ja. Så langt ikke noe å utsette på oppdateringen her.

Brukerens avatar
medlem i 183 måneder
 

VAkkert…

Innleggav FoR » tor 29.11.2012 22:09

Liker det nye grensesnittet, men det fikset overhodet IKKE en eneste ting med de problemen som er med homesharing. Alt som befinner seg på Time Capsulen min kommer ikke opp i iTunes. Akkurat som etter siste oppdatering i iTunes 10.

IKKE FORNØYD!!


ColdMac

Brukerens avatar
medlem i 216 måneder
 

Likte veldig godt det nye

Innleggav 4matic » tor 29.11.2012 22:24

Likte veldig godt det nye utseendet. Raskere er den også blitt....
En liten ting jeg stusser over/ikke helt får på stell er følgende. Icloud integrasjonen, hvordan er det egentlig den er tenkt å fungere??

Skal man kunne spille en sang på imac´n? Og kunne fortsette avspillingen på iphone?

Anyone???

Mvh
Bjørn

Brukerens avatar
medlem i 163 måneder
 

Jeg er så skuffet! Ikke

Innleggav Chiang Mai 1963 » tor 29.11.2012 22:27

Jeg er så skuffet! Ikke noen iTunes Match i Norge enda! :(

Brukerens avatar
medlem i 187 måneder
 

HæHva?!? 198MB???

Innleggav oyoy » tor 29.11.2012 22:52

HæHva?!?
198MB???

Brukerens avatar
medlem i 206 måneder
 

Re: iTunes 11 er her

Innleggav Alfred.Woodden » tor 29.11.2012 22:54

hehe, husker da iTunes pleide å være ca. 30mb i størrelse. Dette var tilbake i 2004 ca.

Brukerens avatar
medlem i 225 måneder
 

Hvis dere ønsker å få

Innleggav Alfred.Woodden » tor 29.11.2012 23:07

Hvis dere ønsker å få tilbake det "gamle" designet med playlists, Devices etc på venstre side gjør følgende:


View --> Show Sidebar

Vis --> Vis Sidepanel
Sist endret av Alfred.Woodden den tor 29.11.2012 23:09, endret 1 gang

Brukerens avatar
medlem i 225 måneder
 

Likte oppdateringa

Innleggav Afrostotiles » fre 30.11.2012 0:20

Likte oppdateringa jeg!
Stilrent, effektivt og reint.
Likte spesiellt disse småfunksjonene på enkelt sanger. Anbefalinger fra genius om enkelt sanger, album, sjangere osv. Mekke spillelister har nå blitt enda enklere for mitt vedkommende!
Men jeg har bare mokka rundt i 30 minutter med dette.
medlem i 199 måneder
 

Når får vi muligheten til

Innleggav Berlevaagnytt » fre 30.11.2012 0:46

Når får vi muligheten til å synce tidligere kjøpt musikk også over the cloud, og ikke bare programmer og bøker?
medlem i 156 måneder
 

Dyrt med iTunes Match!?

Innleggav nosey » fre 30.11.2012 0:57

Vet ikke noe om dette, men er det ikke slik at med iTunes Match så lagres alle sangene man har i iCloud? hvis det er slik, hvordan i alle dager skal man skaffe nok plass? noen her inne vet jeg har voer 150 000 sanger, og max i iCloud er vel 25 GB? hvis det går an å ha mere, så vil jo det bli ufattelig dyrt! :)

Brukerens avatar
medlem i 139 måneder
 

Re: iTunes 11 er her

Innleggav Berlevaagnytt » fre 30.11.2012 1:06

Iflg demovideoen så laster den bare opp musikk som ikke allerede finnes i Itunes Store.. så den ser vel hva du har "kjøpt og betalt" for da..
medlem i 156 måneder
 

iTunes 11 er her

Innleggav Gullfrode » fre 30.11.2012 1:19

@nosey 25 000 sanger er begrensningen tror jeg, iallefall var det tilfelle for et år siden. Jeg har ca. 24 500 sanger, fjerner noen fra iCloud innimellom.
Ingen begrensning på datastørreøse som jeg har fått med meg.

Brukerens avatar
medlem i 194 måneder
 

Re: iTunes 11 er her

Innleggav nosey » fre 30.11.2012 1:32

okei, takker. mulig jeg blander med iCloud sikkerhetskopi, der er vel 25 GB max tror jeg :)

Brukerens avatar
medlem i 139 måneder
 

OK.....

Innleggav uffe0204 » fre 30.11.2012 4:14

Først slår man på menyer for å ha kontroll man vil ha på ting, så view for å få sidebar-greit.
Så mangler DJ Mix som jeg har brukt mye !?!?!?
Oppgradering liksom ? Elendig Apple! :-(
Ser ingen forbedringer hverken på mac eller pc her !
medlem i 212 måneder
 

Neste

Returner til Artikler (Mac1)



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]



cron