iTunes 11 er her

Re: iTunes 11 er her

Innleggav nosey » søn 02.12.2012 21:59

@mac_31: enig, dumt at coverflow er borte! :´(

Brukerens avatar
medlem i 139 måneder
 

Vesentlig langsommere

Innleggav espen007 » man 03.12.2012 9:41

Syncingen går svært mye langsommere enn før (hvertfall i fasen der enheten gjenkjennes). Er det noe i iTune som kan settes for å få den til å gjenkjenne enheten raskere?
medlem i 184 måneder
 

Re: iTunes 11 er her

Innleggav Thorolf » man 03.12.2012 12:13

Er det bare meg som har oppdaget at Cover Flow er borte?

Fullstendig dustete å ta bort Cover Flow, eneste grunnen til å bruke iTunes.

-Th
medlem i 198 måneder
 

Re: iTunes 11 er her

Innleggav nosey » man 03.12.2012 17:26

samma her Thorolf, enig! :(

Brukerens avatar
medlem i 139 måneder
 

LIker mye, andre ting har

Innleggav foffster » tir 04.12.2012 15:46

LIker mye, andre ting har blitt vanskeligere å finne enkelt (f.eks. når lagt til) og jeg får fortsatt the Wheel of Death i mitt store bilbiotek, med noen og tredve tusen filer og ørten spillelister samlet gjennom mange år. Det siste er det aller mest skuffende med det hele.

Edit: Det hadde forøvrig en del med søkefunksjonen å gjøre, som diskutert tidligere her. Å krysse vekk "søk i hele biblioteket" hjalp en del.
Sist endret av foffster den tir 04.12.2012 15:52, endret 1 gang

Brukerens avatar
medlem i 226 måneder
 

Re: iTunes 11 er her

Innleggav vannkoker » tir 04.12.2012 16:47

Hvordan får jeg tilbake itunes 10?

Itunes 11 er mye mer frustrerende å bruke for mitt bruk. Det jeg liker å gjøre er å lage midlertidige spillelister, men det liker itunes 11 dårlig. I itunes 10 markerte jeg bare de albummene jeg ville høre på og trykket play/mellomrom, og spillelisten repeterte seg selv og blandet seg kjempefint og enkelt. Itunes 11 vil ikke engang repetere det skikkelig, og å opprette en midlertidig spilleliste tar veldig mye lengre tid.

Er det noen som vet hvordan itunes 10 kan reinstalleres?
medlem i 189 måneder
 

Re: iTunes 11 er her

Innleggav nosey » tir 04.12.2012 17:22

Vannkoker: har ikke merket det selv, da jeg har et veldig lite bibliotek og visste ikke at den funksjonen fantes, men høres ut som det var en veldig fin funksjon! :) synd med masse bra som har forsvunnet.. :( forresten, til dere som har enorme bibliotek: alle sangene må jo ha kostet en formue..!? :D

Brukerens avatar
medlem i 139 måneder
 

når jeg kjøper ting i

Innleggav Manemis » fre 07.12.2012 14:05

når jeg kjøper ting i tunes store så kommer det tydeligvis ikke inn i biblioteket av seg selv. Det er jæææææævlig irriterende! Kjøpte den nye A-Trak EPen nå men den kommer ikke opp i bilioteket mitt. Den havner i den dynamiske spillelisten "Nylig lagt til" men ikke i selve biblioteket. Noen som har peiling på hvorfor det skjer eller hvordan jeg kan fikse det? Har aldri hatt det problemet med tidligere versjoner av itunes

Brukerens avatar
medlem i 193 måneder
 

Re: iTunes 11 er her

Innleggav rattata12 » fre 07.12.2012 16:29

@Nosey: Hva er enorme biblotek :P?

Og hvor i helvette ble "albumcover" nede til venstre av? Og nå sitter jeg på USB 2.0 med mitt biblotek, vil grine over hvor tregt det er (skal kjøpe intern 3TB da men)...
medlem i 174 måneder
 

Re: iTunes 11 er her

Innleggav nosey » fre 07.12.2012 16:32

Jeg har kun et par hundre sanger. Med enorme mente jeg opp i flere titalls tusen sanger, men også bare noen tusen eller 1000 for den saks skyld. Det må jo koste veldig mye. Kjøper musikken selv, må jo det i iTunes, men det synes jeg er greit :)
Hvor mange sanger har du og hvaler ca. den totale prisen? :)

Brukerens avatar
medlem i 139 måneder
 

Re: iTunes 11 er her

Innleggav Twinrehz » fre 07.12.2012 16:38

nosey skrev:forresten, til dere som har enorme bibliotek: alle sangene må jo ha kostet en formue..!? :D


Uutømmelig lommebok ftw.
medlem i 219 måneder
 

Re: iTunes 11 er her

Innleggav rattata12 » fre 07.12.2012 19:02

Jeg har 31 500 sanger, fordelt på 751,8 GB. Kjøpe musikk gjennom iTunes? Latterlig, 256kbps er ikke noe man springer rundt å roper "se hva jeg haaaar". Dritt kvalitet, holder meg til CD'er og piratebay (hovedsak). Rippet hele CD samlingen min fra jeg var yngre (hits for kids and u name it), og nå i dag, er det piratebay gjennom hele fjøla.

Hadde iTunes 11 komt med lossless kjøp hadde jeg begrenset meg, men gidder ikke kjøpe AAC 256kbps når det finnes lossless / 24bit gratis :)
medlem i 174 måneder
 

Re: iTunes 11 er her

Innleggav nosey » fre 07.12.2012 21:08

men går det an å legge musikken inn i iTunes hvis du ikke kjøper den der da?
høres kanskje dumt ut, men jeg betaler GJERNE for musikken. jeg har som sagt ikke mange sangene, et par hundre. jeg synes kvaliteten er god nok, klarer nesten ikke høre forskjell :)

hva er lossless kjøp? :D

Brukerens avatar
medlem i 139 måneder
 

Re: iTunes 11 er her

Innleggav rattata12 » lør 08.12.2012 0:16

Selvsagt kan du legge inn musikk du ikke har kjøpt gjennom iTunes Store? iTunes er er biblotek for all musikk du eier, rippe CD'er, kjøpe gjennom store og legge inn filer fra andre sider (torrent men også amazon og de som selger MP3 filer).

Lossless kjøp er mulighet å kjøpe gjennom iTunes men i større kvalitet på filene. En MP3 320 er 10MB±, mens lossless er 30-50MB.
medlem i 174 måneder
 

Re: iTunes 11 er her

Innleggav nosey » lør 08.12.2012 0:18

okei, skjønner. jeg bare lurte :)

Brukerens avatar
medlem i 139 måneder
 

ForrigeNeste

Returner til Artikler (Mac1)



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]