Pocket oppsummerer året

Pocket oppsummerer året

Innleggav admin » søn 23.12.2012 16:15

Pocket oppdaterer året

Pocket, tidligere Read It Later, har hatt stor suksess i 2012 og har lansert glimrende applikasjoner for både Mac, iPhone og iPad. Tjenesten som gjør det lett å spare artikler, videoer og annet innhold på nettet oppsummerer året og har laget en fin infografikk som viser hva vi har lest i 2012.

Pocket er en netttjeneste som gjør det mulig å spare innhold fra nettet og deretter lese det ved en senere anledning på din iPhone, iPad eller Mac. Pocket som tjeneste ligner på Marco Arments Instapaper som har mye av den samme funksjonen. I løpet av 2012 har 240 millioner artikler, filmer, oppskrifter og annet nettinnhold blitt lagret til Pocket på iPhone, iPad og Mac. 240 millioner lagrede artikler er mer enn alle fire tidligere år i tjenesten sammenlagt.

Den mest populære artikkelen var Michael Lewis sin artikkel «Obama's Way» i magasinet Vanity Fair. Denne glimrende artikkelen er på hele 13 000 ord og en åpenbar god kandidat for lagring i Pocket.

Under ser du mer morsomme data fra Pocket og hva vi brukere har lagret. Det er vel ikke veldig overraskende at Gangnam Style er den mest lagrede videoen?

Pocket oppdaterer året

Via Getpocket.com

Administrator
Brukerens avatar
medlem i 227 måneder
 

Skjønner ikke helt det med

Innleggav i-Simen » søn 23.12.2012 17:20

Skjønner ikke helt det med at Pocket er så bra, i mine øyne bringer Readability og Instapaper mye mer på funksjoner og på design (Spesielt Readability).

Brukerens avatar
medlem i 157 måneder
 

Som bruker av alle tre så

Innleggav admin » søn 23.12.2012 17:24

Som bruker av alle tre så tror jeg vel Pocket oppfattes som det enkleste å bruke for mannen i gata. Flere funskjoner er sjeldent det mannen i gata etterspør - de vil ha det enkelt. Pocket er enkelt.

Administrator
Brukerens avatar
medlem i 227 måneder
 

Re: Pocket oppsummerer året

Innleggav i-Simen » søn 23.12.2012 17:32

Jepp, akkurat. Slik jeg mener det, har Readability det beste (og enkleste) grensesnittet å navigere i; siden det lugger mindre enn Pocket (Ikke mye, men du merker forskjellen). Og det er på ingen måte at de skumle funksjonene står i veien, de er bare i en meny for de som vil bruke dem. ;)

Brukerens avatar
medlem i 157 måneder
 


Returner til Artikler (Mac1)



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]