TEST: Racer-X fra SFbags/WaterField Design

Re: TEST: Racer-X fra SFbags/WaterField Design

Innleggav lamoy » tor 04.04.2013 9:54

Halvveis off topic, men nå har jeg nettopp bestilt meg en CitySlicker fra Waterfield til min MBPr 13". Er jo bare å glede seg.

http://www.sfbags.com/products/cityslicker-macbookair-case/cityslicker-macbookair.php

Brukerens avatar
medlem i 250 måneder
 

Re: TEST: Racer-X fra SFbags/WaterField Design

Innleggav nosey » tor 04.04.2013 12:22

@lamoy; ser utrolig fin ut den også. Veldig smart og praktisk. Tar seg godt ut pg laget i gi t materiale. Genialt med de lommene til kabler, telefon og mus etc.! Også den vanntette lommen til et magasin. Likevel tror jeg Racer-X'en passer meg bedre, og jeg har uansett en vanlig MBP så den vil ikke passe vesken uansett :) men den der er også et meget godt alternativ. Fint at folk deler med oss her når de kjøper ting :)ikke så lett å ha oversikt over hva som finnes ellers, jeg hadde aldri verken visst om denne Tacer-X'veska hvis det ikke var for forumet og anmeldelsen her, og likedan med indy-veska og den du linker til her nå. Skal bestille meg en Racer-X til min 13" MBP nå snart :D

Brukerens avatar
medlem i 138 måneder
 

Re: TEST: Racer-X fra SFbags/WaterField Design

Innleggav nosey » man 15.04.2013 15:17

Har tenkt å bestille denne her nå, men når jeg nettopp satt å vurderte hvilken farge jeg ville ha (farge på stripene på bagen/veska), så så jeg plutselig at det er forkjsellig håndtak på de ulike bildene.
Jeg har lyst å ha det håndtaket som er på veska som er avbildet i omtalen her:
Bilde

hvis man trykker på de ulike fargene innpå SFBags.no så ser dere at det er et annet håndtak også. her er det faktisk bare den svarte som har sånn håndtak som jeg vil ha:
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde

men på bildet over OG i videoen så har alle veksene sånn håndtak som jeg vil ha, så jeg går ut ifra at ejg får dét håndtaket når jeg bestiller. men hvorfor er det ulike håndtak på bildene? er det bilder av gamle modeller? hadde de eldre modellene annet håndtak?

Kan jeg være sikker på at jeg får det håndtaket jeg vil ha, altså det som omtales i anmeldelsen her på forumet? :D litt kjedelig å måtte returnere hvis jeg skulle få et annet håndtak. ikke at jeg absolutt ikke kan ha vesken med et annet håndtak, men jeg vil helst ha det jeg vil ha.

Brukerens avatar
medlem i 138 måneder
 

Re: TEST: Racer-X fra SFbags/WaterField Design

Innleggav lamoy » man 15.04.2013 15:23

Send de en mail, da vel. De er veldig behjelpelige med å svare på slike spørsmål. Har forresten hatt min City Slicker over en uke nå - bedre Mac-sleeve-case skal du lete lenge etter...er utrolig fornøyd. :-) Frakt tar ikke mer enn 2-3 dager heller.

Brukerens avatar
medlem i 250 måneder
 

Re: TEST: Racer-X fra SFbags/WaterField Design

Innleggav nosey » man 15.04.2013 15:56

Skal gjøre det. Vil tro at det må bli på engelsk, men hadde vært greit om de kunne svare på norsk også? (tenkte at det kanskje er noen norske der også. virker som om at Stefan Andreas Sture har et godt forhold til de/jobber for de?

Forresten, hvilken bærereim valgte du lamoy? eller valgte du den med håndtak? de viser jo ikke bærereimene i videoen, det er litt dumt for da vet man jo ikke hvordan de ulike ser ut/vil passe.

Brukerens avatar
medlem i 138 måneder
 

Re: TEST: Racer-X fra SFbags/WaterField Design

Innleggav lamoy » man 15.04.2013 16:22

Valgte både Suspension Strap Mini og håndtak.

Brukerens avatar
medlem i 250 måneder
 

Re: TEST: Racer-X fra SFbags/WaterField Design

Innleggav nosey » man 15.04.2013 18:46

okei, ja kan jo være greit å ha håndtak noen ganger også :) ingen grunn til å ikek velge det uansett om man tror man får bruk for håndtaket eller ikke, det er jo ikke i veien på noen måte...

EDIT:
hvorfor lager de City Slicker kun til MBA og rMBP? noen som har prøvd en vanlig MBP i den? jeg tror nok Racer X er mer min stil og mer praktisk for meg, hvertfall sånn som det ser ut nå, og jeg skal bestille den snart :) gleder meg! kan jo hende jeg får bruk for noe sånt som City Slicker eller Indy senere i jobbsammenheng. den er jo sikkert utrolig praktisk hvis man skal fly mye rundt.
Sist endret av nosey den man 15.04.2013 20:17, endret 1 gang

Brukerens avatar
medlem i 138 måneder
 

Skulle bestilt denne for

Innleggav nosey » søn 21.07.2013 18:19

Skulle bestilt denne for lenge siden, men har ikke rotet meg til å gjøre det enda. Nå holder jeg på og bestiller denne, 13"-modellen i blå. Så kommer jeg til der hvor jeg skal velge fraktmetode, men det er så mange valg. Jeg aner rett og slett ikke hvilken jeg skal velge. For meg ser det ut som at noen metoder kun gjelder i USA f.eks., men hvilken skal jeg velge? Jeg vil gjerne ha den så fort som mulig, men er på hytta nå og kommer ikke hjem før om en uke. Ser på siden til WaterField under Racer-X at folk kommenterer at de fikk vesken etter 2 dager bare. Derfor er det ikke så viktig for meg å betale mer for å få den så fort som mulig, men hva skal jeg velge? Legger ved bilde under her:

http://bildr.no/view/M3pKVSsx
Sist endret av nosey den søn 21.07.2013 18:45, endret 2 ganger.

Brukerens avatar
medlem i 138 måneder
 

Re: TEST: Racer-X fra SFbags/WaterField Design

Innleggav nosey » tir 23.07.2013 12:29

Er det et av de to nederste alternativene som det står "internasjonal" på jeg skal velge? Isåfall hvilket, eller er det samme hvilket av de to? Det nederste er det ikke oppgitt en pris, så jeg vet ikke hva som blir dyrest. Har som sagt ingen hast med å få det.

Brukerens avatar
medlem i 138 måneder
 

Re: TEST: Racer-X fra SFbags/WaterField Design

Innleggav nosey » man 29.07.2013 19:25

Fant ut av det med fraktmetoder selv. MEN, det er to mulige fraktmetoder til Norge, den dyreste av de har en leveringstid på 2-3 dager. På Racer-X-en vil da frakt koste omtrent 40 dollar, og avgifter vil komme på noe rundt 65 dollar. Selve veska koster 169 dollar. Det er jo helt tullete at man skal betale over halvparten i frakt og avgifter. Det er vel sånn det er når man bor i "verdens flotteste land"...?! Uansett, dette kan da ikke stemme? Noen andre som har bestilt Racer-X fra de eller andre produkter fra de som kan si noe om priser på frakt og avgifter (frakt + toll + mva. eller noe i den duren?)?
Hvis det faktisk er så dyrt, finnes det noen måte å slippe unna dette idiotiske systemet på? Har googlet noe, og kom over ett eller annet med at man kunne sende til Sverige først, og deretter få det sendt hit, og at man på den måten unngår toll og sånne avgifter, slik at man kun betaler for produktet, og frakt naturligvis? Da må man kanskje kjenne noen som bor i Sverige, eller kan man sende til Sverige også kan posten der sende den hit?
Finnes det evt. andre løsninger?
Hva er den beste måten å gjøre dette på?

Setter stor pris på all hjelp og erfaringer her! :)

Brukerens avatar
medlem i 138 måneder
 

Utgått?

Innleggav simkort » lør 12.07.2014 0:57

Er denne varen utgått? Finner den ikke noe sted. Har veldig lyst på denne Mac-vesken. Har et spørsmål til de som allerede er i besittelse av en: Hvis man har MacBook 15" med strømforsyning, ekstern harddisk, er det da plass til en dokumentmappe i tillegg (ca. 3 cm tykk, litt over A4-størrelse)? Finnes det noen alternativer hvis denne er utgått? Ser etter en nøytral, stilren og flyvennlig Mac-veske med plass til en dokumentmappe i tillegg til Mac-deler.
medlem i 212 måneder
 

Re: TEST: Racer-X fra SFbags/WaterField Design

Innleggav magnusalex » søn 13.07.2014 17:30

Everki har vel et par greie modeller der? Jeg har en Everki Concept-sekk selv, og er superfornøyd med den.

http://altitec.no/everki.html

Et par modeller som kanskje kan passe ditt bruk:
http://altitec.no/everki-lunar-laptop-b ... veske.html
http://altitec.no/everki-flight-pc-veske-16.html

Brukerens avatar
medlem i 187 måneder
 

Sinnsykt bra!

Innleggav simkort » lør 26.07.2014 18:36

medlem i 212 måneder
 

Forrige

Returner til Artikler (Mac1)



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]



cron