Slutt på Mac Pro i europa

Slutt på Mac Pro i europa

Innleggav Arild Holtet » tor 07.02.2013 2:16

Takk for den Jedl. Dette var hyggelig lesestoff, for jeg har selv over 10 gode venner som elsker Mac Pro. Bruker sine maskiner i sine firmaer. Mac Pro kan kjøre RAID blant annet, noe iMac ikke kan. To ganske forskjellige datamaskiner, som begge har sine trofaste brukere.
medlem i 209 måneder
 

Re: Slutt på Mac Pro i europa

Innleggav tinker » tor 07.02.2013 12:16

medlem i 209 måneder
 

Er så enig med deg,

Innleggav budbringeren » fre 15.02.2013 18:43

Er så enig med deg, sortebill. I musikkverden også er Mac Pro etterlengtet. Står selv og tripper for jeg er ganske skeptisk til iMac i sammenheng med Protools Hdx og ingen kan helt bekrefte at det fungerer stabilt med magma ekstern. Til vanlig er jeg stor fan av iMac og ville ikke brukt noe annet privat, men i jobbsammenheng spiller det null rolle om en mac er verdens tynneste ditt og datt, vil ha en kruttbombe som er stabil og sterk. Protools og ders hd system er tiltenkt mac pro og man vet det er stabilt, og jeg ser flere er frustrerte over hva de skal gjøre nå som ny mac må kjøpes. Er der selv. Det som går igjen blant ganske mange er frykten for viftestøy og at iMacen sliter etter halvdøgn med tungt arbeid i studio. Fordelen med iMac, i mitt tilfelle, er at jeg elsker den til privat bruk og dermed kunne brakt den eldre hjem hvorpå den nye erstatter den gamle og således har en perfekt utskifting mellom hjem og jobb.

Men viktigst av alt er at det er stabilt. Personlig syns jeg apple har mistet noe av sjelen sin, blitt for, ja hvordan uttrykke det; blitt for store. Favoritt komikeren min er Ricky Gervais, men da han ble så stor, mistet han det som gjorde han stor. Syns det går igjen med mye. Litt det samme opplever jeg med Apple. Skulle egentlig ønske en stor bit av apple brøt ut og startet eget, med fokus på krutt og faenskap;) kalt det pære og jeg ville glatt gått over til pære med os x og holdt meg til eple hjemme.

Brukerens avatar
medlem i 241 måneder
 

Forrige

Returner til Artikler (Mac1)



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]



cron