Sikkerhetshull i Java er tettet

Sikkerhetshull i Java er tettet

Innleggav admin » lør 02.02.2013 12:48

Java oppdatert - igjenI går slapp Oracle en ny sikkerhetsoppdatering til Java. Versjon 13 av Java 7 har tettet de alvorlige sikkerhetshullene som Java har vært plaget av og som førte til at Apple blokkerte programvaren for andre gang på en måned.

Oppdateringen inneholder over 50 feilrettinger og lanseringen ble framskyndet flere uker etter Apples blokkering. Oracle har samtidig også bekreftet at sikkerhetshullene i siste versjon av Java ble utnyttet - noe som forklarer Apples blokkering.

Administrator
Brukerens avatar
medlem i 227 måneder
 

Får det fortsatt ikke til

Innleggav arildsd » søn 03.02.2013 15:38

Får det fortsatt ikke til å funke etter å ha installert nyeste versjon med chrome. Fungerer kun med firefox....

Brukerens avatar
medlem i 153 måneder
 

Det kommer ikke til å

Innleggav petrus764 » søn 03.02.2013 17:31

Det kommer ikke til å fungere heller, java på osx er kun 64-bit og chrome er en 32-bit-nettleser.

Brukerens avatar
medlem i 184 måneder
 

får ikke installert

Innleggav torsteng » tor 07.02.2013 18:35

Jeg har vært og downloadet fra java.com, men får hele tiden feilmelding "the installer encountered an error...". Har prøvd å avinstaller først og reboote før ny installasjon, men går galt uansett. Dette er på Macbook pro 17 2011, mountain Lion 10.7.5

Noen tips?

-Torsten G
medlem i 165 måneder
 

Er der fortsatt

Innleggav Lillianw83 » man 18.02.2013 7:12

Er der fortsatt sikkerhetshull i Java? Java er fortsatt blokkert hos meg (ja. har oppdatert til siste versjon).
medlem i 170 måneder
 

Java igjen

Innleggav piddien » ons 20.02.2013 9:57

Java er igjen kommet med en ny oppgradering 7.15
samtidig har apple en programvareoppdatering med en egen java versjon.

Jeg trenger vel ikke begge ??
medlem i 148 måneder
 


Returner til Artikler (Mac1)



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Ingen registrerte brukere



cron