Apple oppdaterer MacBook Pro

Gode nyheter for oss som

Innleggav danibo77 » fre 15.02.2013 21:57

Gode nyheter for oss som fortsatt ikke har handlet ny på et par år ;)

Brukerens avatar
medlem i 227 måneder
 

Re: Som Mark Gurman twitret i

Innleggav nosey » lør 16.02.2013 0:41

Alfred.Woodden skrev:Som Mark Gurman fra 9to5mac twitret i dag:

"The 2011 OS X Lion dev preview coincided with updated MacBook Pros."

https://twitter.com/markgurman/status/3 ... 5453942786

Gleder meg til OS X 10.9 preview iløpet av denn uken eller neste :)


beta-versjon? eller at vi vil kunne se bilder7video/nye funksjoner i tekstformat av en beta-versjon av 10.9?

rMBP-sene er jo det beste som finnes av bærbare/laptops på markedet i dag. HVORFOR sette ned prisen så kraftig med en gang?! :o

Brukerens avatar
medlem i 139 måneder
 

Re: Apple oppdaterer MacBook Pro

Innleggav Alfred.Woodden » lør 16.02.2013 12:10

@nosey, slik jeg husker det med Mountain Lion preview, så var det tekstbaserte anmeldelser, bilder og blant annet en "introduksjonsvideo" av Apple.

Så det er bare å glede seg.

Brukerens avatar
medlem i 225 måneder
 

Re: Apple oppdaterer MacBook Pro

Innleggav nosey » lør 16.02.2013 13:15

Okei, nice! :)
Ja gleder meg veldig nå! :)

Brukerens avatar
medlem i 139 måneder
 

Akkurat vært i Storgata og

Innleggav HomeValley » lør 16.02.2013 16:45

Akkurat vært i Storgata og var gira på å ha med meg en hjem, men fikk høre om oppdateringen (jeg er bare en forbruker og følger ikke stort med). Bestilte en MBP 15" og de nye oppdaterte maskinene er ventet i butikk kommende uken :) Gleder meg fordi jeg sitter på en MBP som har fått både kjenne på asfalt, fliser og parkett i løpet av de siste fem årene...! ;P
medlem i 134 måneder
 

Re: Apple oppdaterer MacBook Pro

Innleggav nosey » lør 16.02.2013 16:59

Men HVA er GRUNNEN til at de setter ned prisene på den nyeste og aller beste laptopen på markedet? den har jo akkurat kommer og selv om de kommer med en oppdatering så skjønner jeg ikke hvorfor. merkelig at de setter ned prisen på en oppdatering som kommer snart...!

Brukerens avatar
medlem i 139 måneder
 

Re: Apple oppdaterer MacBook Pro

Innleggav petrus764 » lør 16.02.2013 17:11

De setter ned prisen fordi den ikke sto i stil til hva man fikk for pengene.

Brukerens avatar
medlem i 185 måneder
 

Re: Apple oppdaterer MacBook Pro

Innleggav vujicic » lør 16.02.2013 18:01

Salget kunne ikke ha stått i stil til forventningene. Apple er ikke idioter. De kommer ikke til å sette ned prisen så heftig bare for å være greie.

Kjøpte selv en 13" Retina(11490,-) og er godt fornøyd med den. Skjermen er selvfølgelig helt vanvittig. Men syns også at tastaturet er mye mer behagelig å skrive på. Litt mykere. Dyrt sum å betale for skjerm og tastatur. Men jeg er fornøyd! :-)
medlem i 180 måneder
 

Re: Apple oppdaterer MacBook Pro

Innleggav lamoy » lør 16.02.2013 18:52

Spør du meg er den skjermen verdt 10 laken alene.

Brukerens avatar
medlem i 251 måneder
 

Re: Apple oppdaterer MacBook Pro

Innleggav LCD » lør 16.02.2013 19:29

Hei

"De setter ned prisen fordi den ikke sto i stil til hva man fikk for pengene."
Det kan sikkert være mulig, men!

Ser ikke bort fra at det har litt med at Apple har fått litt på knollen i det siste for å "dumpe" priser på hjemmemarkedet med å skru opp prisen i resten av verden for å kunne gjøre det.
http://www.telegraph.co.uk/technology/a ... ralia.html

Sånt er aldri populært

Tipper vi også at Adobe er neste på lista til å bli presset!
Kan vi håpe at WTO kommer til å våkne.....
medlem i 148 måneder
 

Re: Apple oppdaterer MacBook Pro

Innleggav svano » lør 16.02.2013 21:48

LCD skrev:Ser ikke bort fra at det har litt med at Apple har fått litt på knollen i det siste for å "dumpe" priser på hjemmemarkedet med å skru opp prisen i resten av verden for å kunne gjøre det.


Siden de denne gangen kuttet prisene også i USA tror jeg ikke det er tilfellet i denne omgang.

Brukerens avatar
medlem i 195 måneder
 

Re: Apple oppdaterer MacBook Pro

Innleggav petrus764 » søn 17.02.2013 0:25

LCD skrev:Kan vi håpe at WTO kommer til å våkne.....


Tror du bør lære deg hva WTO er, de har til hensikt å liberalisere handel mellom stater. Apple er et privat selskap, de bestemmer selv hvilke priser de vil ta for sin maskinvare i inn- og utland.

Er mer sannsynlig at Apple prøver å demme opp for det dalende mac-salget ved å prise maskinene sine mer i tråd med markedsprisene.

Brukerens avatar
medlem i 185 måneder
 

Re: Apple oppdaterer MacBook Pro

Innleggav nosey » søn 17.02.2013 0:36

Har ikke rMBP selv, men den er i mitt hode så absolutt verdt den prisen som har vært til nå! Har sett på skjermen, helt SYKT! Drittynn, kraftig og rett og slett bare best! :)

Brukerens avatar
medlem i 139 måneder
 

Re: Så med andre ord hadde du

Innleggav sinatra » man 18.02.2013 6:05

Traktor skrev:Så med andre ord hadde du forutsett denne oppdaterngen sinatra, eller? Følger ganske godt med selv, men denne oppdateringen kom ganske overraskende.


Jeg mente ikke å si at jeg kan forutse oppdateringer. Hvis du leser hva jeg skrev, så skjlnner du at jeg ikke handler ny maskinvare, med mindre det er innenfor en til to mnd etter siste lansering. :-)

Brukerens avatar
medlem i 234 måneder
 

I boks, så får vi se hva

Innleggav HomeValley » man 18.02.2013 21:42

I boks, så får vi se hva den duger til for min del ;D *mer enn nok og langt over det også antar jeg*
medlem i 134 måneder
 

ForrigeNeste

Returner til Artikler (Mac1)



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]