MacUpdates første programvarepakke i 2013

Re: MacUpdates første programvarepakke i 2013

Innleggav nosey » tir 12.03.2013 20:18

Takk Dinael og LCD. joda, tror ikek at Mac-en krasjer hvis jeg kjøper pakken, tenkte bare å forsikre meg først, fordi jeg får som regel alltid noe trøbbel med ting, og da angrer jeg meg etterpå for at jeg ikke sjekket ut ting mer før jeg kjøpte/gjorde noe :)

da slår jeg til! ser nyttige ut noen av de programme her :)


EDIT: Når det først er snakk om parallels, det gjør vel at man kjapt kan switche mellom windows og OS X, utenå måtte reboote, hvis jeg har skjønt det riktig. jeg lurte jo på om ikke det avr dyrere enn oppgitt, mente å ha sett/lest/hørt det før. men det er kanskje et annet program det, som gjør noe av det samme; mener å ha vært borti (lest om, ikke prøvd) et program der man kan ha windows og OS X samtidig. at man kan ha noen programmer i OS X og et fra windows f.eks., oppe samtidig, i samme skjermbilde :) kan dette stemme, og at det er dette som er en god del dyrere enn parallels?
Sist endret av nosey den tir 12.03.2013 22:08, endret 2 ganger.

Brukerens avatar
medlem i 139 måneder
 

Knall pakke :-) Når du

Innleggav s.b.h » ons 13.03.2013 9:03

Knall pakke :-)
Når du kjøper pakken pass på å deaktivere Auto-Renew Annual Membership ($20USD) hvis du ikke ønsker dette.
Faktisk var denne aktivert i profilen min selv om jeg hadde tikket den vekk ved bestilling.
Så sjekk Subscribe i profilen etterpå for å være sikker.
medlem i 184 måneder
 

MacUpdates første programvarepakke i 2013

Innleggav bobbi » ons 13.03.2013 12:03

Tenkte å laste ned dette program tilbudet. Lurer litt på om dette er en fil en laster ned til mac`en som man så installerer programmene fra, eller er det på samme måte som på App Store. Tenker da på om eg en gang må installere (Ta en clean install på macen min) og så installere programmene på nytt, da er det greit å ha programmet klart for ny install.

Mvh:Bobby
medlem i 144 måneder
 

Re: MacUpdates første programvarepakke i 2013

Innleggav LCD » ons 13.03.2013 16:32

Hei

Ja du kan velge å laste ned en DMG med alle prog samlet i en fil
Det er sånn 50% Apple i så henseende at du kan bruke "MacUpdate Desktop" for å velge de prog du har kjøpt der med å få de direkte lastet ned + at det også viser serienummeret
Serienummeret må du legge inn selv + innstallere prog etter nedlasting
"MacUpdate Desktop" viser også all prog/serienummer og bundler du eventuelt har kjøpt gjennom tidene
Hos meg viser det nå 54 prog på lista da dette er min fjerde bundle fra macUpdate
Har satt inn en liten SSD i maskin min som en ekstra OXS disk ( som jeg har lagt oppe sammen med den ene DVD stasjonen ) hvor jeg nå har innstallert alle småprog fra MacUpdate + alt annet av småprog.( sirka 200 stk )
Vips så tar det kun en restart ( 1 min ) så har jeg en disk hvor jeg har alt av småskrot av prog innstallert
Så slipper jeg alt av små og lite brukt prog på hoveddiskene mine, men samtidig er alle de små prog tilgjengelig, også alt av verktøy og rescue prog er nå på vei over på disken
medlem i 148 måneder
 

Re: MacUpdates første programvarepakke i 2013

Innleggav nosey » ons 13.03.2013 17:52

bobbi skrev:Tenkte å laste ned dette program tilbudet. Lurer litt på om dette er en fil en laster ned til mac`en som man så installerer programmene fra, eller er det på samme måte som på App Store. Tenker da på om eg en gang må installere (Ta en clean install på macen min) og så installere programmene på nytt, da er det greit å ha programmet klart for ny install.

Mvh:Bobby


det er jo bare å ta backup med Time Machine. hvis du tar clean install uten å ha en backup så må du vel kjøpe programmene på nytt ett og ett?

Brukerens avatar
medlem i 139 måneder
 

Fant utav det!

Innleggav mtangeraas » ons 13.03.2013 21:57

Fant utav det!
Sist endret av mtangeraas den ons 13.03.2013 22:06, endret 1 gang
medlem i 133 måneder
 

I teksten her står det at

Innleggav nosey » fre 15.03.2013 1:45

I teksten her står det at tilbudet kun varer i 9 dager, da er det vel å anta at det er 9 dager fra og med mandag 11/03 da artikkelen ble publisert?

Brukerens avatar
medlem i 139 måneder
 

Re: MacUpdates første programvarepakke i 2013

Innleggav Tito » fre 15.03.2013 2:15

Sjelden har det vel vært lettere å finne svaret på ett spørsmål Nosey, klikk på linken i artikkelen...
medlem i 182 måneder
 

Re: MacUpdates første programvarepakke i 2013

Innleggav nosey » fre 15.03.2013 9:13

:-[

Brukerens avatar
medlem i 139 måneder
 

Mistet betalingsinfo ved kjøp av Mac updatespakken i forrige

Innleggav webjobro » tir 19.03.2013 22:48

Jeg kjøpte i forrige uke updatespakken Macupdates 2013 betalte og lastet den ned.Det følger med serienummer til alle programmene,men min datter hadde gått ut av hele programmet og dermed var alle opplysninger om mitt kjøp borte vekk.Hvor kan jeg finne igjen betalingopplysninger og alle serianummerne ? hjelp








Webjørn Brogstad
medlem i 147 måneder
 

Re: MacUpdates første programvarepakke i 2013

Innleggav nosey » tor 21.03.2013 13:06

I går/forgårs så stod det at det var igjen omtrent 1 dag av dette tilbudet, men på MacUpdates sin side står det nå at det er igjen over 6 dager plutselig. Kom på i dag nå (er på skolen) at jeg hadde glemt å kjøpt pakken i går og var redd tilbudet var over nå, men det ser ut som at tilbudet er utsatt, er ikke det litt rart egentlig? Det er jo et knalltilbud! :) Jeg er uansett glad for at jeg får kjøpt det nå allikevel!

Brukerens avatar
medlem i 139 måneder
 

Re: MacUpdates første programvarepakke i 2013

Innleggav nosey » ons 27.03.2013 18:00

Har kjøpt pakken nå, men får ikke lastet den ned nå fordi jeg har lav hastighet på hytta, så det tar for lang tid, + at jeg har kun 1000 MB tilsammen, har igjen ca. 500 MB på mobilabonnementet. (deler internett fra iPhonen med Mac-en), men så lenge jeg har kjøpt pakken mens tilbudet varte så kan jeg vel fortsatt laste den ned når jeg kommer hjem uten å måtte betale noe mere? jeg kan ikke skjønne noe annet enn at det er sånn, men spør allikevel :D

Brukerens avatar
medlem i 139 måneder
 

Re: MacUpdates første programvarepakke i 2013

Innleggav jerry.c.bush » ons 27.03.2013 20:49

Ja, du kan laste den ned senere så sant du har kjøpt pakken innen den gikk ut. Du kan logge deg på, om du ønsker, Macupdate.com og logge deg inn med brukernavn og passord og laste ned flere ganger senere om du ønsker. Jeg har gjort det flere ganger. Jeg har kjøpt et par pakker tidligere. Kjøpte ikke denne da jeg ikke så bruken i programmene. Om noe skulle vært interessant så var det den nye Parallels, men jeg har Parallels 7 som fortsatt fungerer utmerket på to av mine maskiner.

Brukerens avatar
medlem i 157 måneder
 

Re: MacUpdates første programvarepakke i 2013

Innleggav nosey » ons 27.03.2013 23:17

Fint :) knallbra at man kan laste ned flere ganger da så man kan ha de på flere maskiner uten å kjøpe flere ganger. Eller det skulle vel bare mangle da, det blir jo som i App Store, der man også kan laste ned så mange ganger man vil :D

Brukerens avatar
medlem i 139 måneder
 

Forrige

Returner til Artikler (Mac1)



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]



cron