MacUpdates første programvarepakke i 2013

MacUpdates første programvarepakke i 2013

Innleggav admin » man 11.03.2013 14:59

MacUpdate 2013

MacUpdate, nettsiden som er kjent for å lansere gode «MacHeist»-lignende programvarepakker, har nettopp lansert årets første pakke. MacUpdate 2013 har en rekke godsaker til en lav pris. Blant programvaren finner du Parallels 8, DEVONthink, Prizma og Mac Internet Security 2013. Prisen for 10 programmer er $49.99

MacUpdate er kjent for å ha gode programvarepakker og den første pakken i 2013 ser ikke ut til å være et unntak. Her er det programvare for $618 til kun $49.99 og Parallels Desktop 8 (normalt $79) gjør pakken alene verdt å kjøpe.

MacUpdate Bundle inneholder følgende programmer:






Les mer om MacUpdate Bundle på MacUpdate.com. Tilbudet varer kun i 9 dager.

Administrator
Brukerens avatar
medlem i 227 måneder
 

Parallels: gjør det at man

Innleggav nosey » man 11.03.2013 18:03

Parallels: gjør det at man kan installere f.eks. windows på Mac-en og kjapt switche mellom OS X og windows uten å måtte restarte Mac-en da? Er ikke parallels egentlig ganske dyrt? ser prisen som er oppgitt i teksten for parallels alene, men jeg trodde det var enda dyrere...? tror kanskje ikke jeg har bruk for så mye av dette. eller, det vet jeg selvfølgelig ikke, har jo ikke sett på noen av de enda :)

EDIT: får man bare ha MacUpdate i 6 måneder?
Sist endret av nosey den man 11.03.2013 19:13, endret 1 gang

Brukerens avatar
medlem i 139 måneder
 

Må si at jeg helt klart

Innleggav torsteng » man 11.03.2013 19:07

Må si at jeg helt klart anbefaler dette hvis man mangler Parallels! Men hvis du gir katten i Windows så er det selvsagt ikke interessert. I tillegg til at du får Windows veldig godt integrert mot OS X så kan du faktisk bruke samme Windows som i dual boot. Dvs at du kan boote i Windows når du trenger maks ytelse (spill, vil jeg tro), og bruke Windows i parallell med OS X til vanlig. Nå går det så kjapt uansett, så jeg bruker aldri å boote i Windows, men det er jo kjekt å ha muligheten.
medlem i 165 måneder
 

skjønner. jeg har nok ikke

Innleggav nosey » man 11.03.2013 19:16

skjønner. jeg har nok ikke bruk for windows, må se litt nærmere på de andre prgrammene i pakken, om jeg har bruk for noen av de. har jeg bruk for ett er jo pakken verdt det! :) noen som bruker noen av disse programmene som synes de er veldig nyttige?

får man bare ha MacUpdate i 6 måneder?

EDIT: iStat Menus ser veldig nyttig ut! og DiskAid forsåvidt, men jeg skjønte ikke helt hva DiskAid var. er det ikke samme prinsipp som iTunes egentlig? hva er forskjell på iTunes og DiskAid?

da tror jeg at jeg kjøper denne pakken, og da har jeg jo mange andre programmer, derav parallels, hvis jeg skulle trenge det :) dette er jo helt supert! rart at det er SÅ billig...!
ingen av disse programmene ligger jo i App Store, men de er trygge likevel eller?
Sist endret av nosey den man 11.03.2013 19:26, endret 1 gang

Brukerens avatar
medlem i 139 måneder
 

Rå pakke. Denne skal

Innleggav KlodrikMcKr » man 11.03.2013 19:34

Rå pakke. Denne skal kjøpes!
Prizmo 2, Parralels 8, iStat Menu 4, er rå programmer jeg har savnet å eie og kun hatt forgjengerne til og testet i korte perioder. At alt det andre følger med er bare en flott bonus. Denne kan anbefales! :)
Sist endret av KlodrikMcKr den man 11.03.2013 19:35, endret 1 gang

Brukerens avatar
medlem i 166 måneder
 

Re: MacUpdates første programvarepakke i 2013

Innleggav nosey » man 11.03.2013 19:56

siden tilbudet gjelder såpass kort tid, så er det vel ikke mulig å kjøpe eldre pakker. kommer det ny pakke hvert år? og er det ALLTID bare nye programmer (som ikke har vært med i en pakke før?)
er det noen programmer i tidligere pakker som noen kan anbefale? altså noen som er såpass bra at det anbefales å kjøpe?

Brukerens avatar
medlem i 139 måneder
 

Re: MacUpdates første programvarepakke i 2013

Innleggav petrus764 » man 11.03.2013 20:06

Du kan ikke kjøpe eldre pakker, kommer nye pakketilbud med jevne mellomrom og programmene resirkuleres ofte. Jeg kan ikke huske sist jeg så en pakke uten parallels f.eks.

Dette er informasjon du lett kan google deg frem til.

http://en.wikipedia.org/wiki/MacUpdate

Brukerens avatar
medlem i 184 måneder
 

Re: MacUpdates første programvarepakke i 2013

Innleggav nosey » man 11.03.2013 20:09

joda er klar over det, men det med om det har vært noen skikkelig brae programmer før som anbefales er best å spørre om her :) blir vi oppdatert her på Mac1 hver gang en pakke kommer? :)

hva er forbedringene i parallels, er det at det støtter nye versjoenr av windows? i dette tilfellet windows 8 kanskje? :D


EDIT: det finnes ikke slike pakker for iOS-enhetene også da? eller går ikke det siden de får kanskje ikke gjøre noe sånt med programmer i App Store?
hvis man har lastet de ned en gang, kan man laste de ned på en til Mac da, eller må man kjøpe de på nytt da? eller må man ta kopi av de man har på den ene Mac-en?

og hvorfor står det at MacUpdate Desktop varer kun i 6 måneder?
Sist endret av nosey den man 11.03.2013 20:32, endret 1 gang

Brukerens avatar
medlem i 139 måneder
 

Smooth! Denne skal kjøpes

Innleggav gutisuperman » man 11.03.2013 23:15

Smooth! Denne skal kjøpes etterhvert.
medlem i 154 måneder
 

Re: MacUpdates første programvarepakke i 2013

Innleggav LCD » tir 12.03.2013 1:42

Hei

Kjøpt!
Har 3 pakker fra MacUpdate fra før så dette blir den fjerde.
medlem i 147 måneder
 

Er flere bundles der ute for

Innleggav Afrostotiles » tir 12.03.2013 9:03

Er flere bundles der ute for folk som er interessert.

http://www.squidoo.com/current-mac-bundles

En grei samleside som blir oppdatert jevnlig.
medlem i 198 måneder
 

MacUpdates første programvarepakke i 2013

Innleggav TopCop » tir 12.03.2013 12:19

Ser at Pickabundle https://www.pickabundle.com/ gir deg 10 "valgfrie" program for 49.99

TC

Brukerens avatar
medlem i 197 måneder
 

Re: MacUpdates første programvarepakke i 2013

Innleggav nosey » tir 12.03.2013 12:59

en i en annen tråd her inne som fikk problemer med at all RAM-en ble brukt opp, etter at han kjøpte denne pakken fra MacUpdate. det var et program som kjørte i bakgrunnen som brukte mye tror jeg. han var ikke sikker på om det var noen av programmen i denne pakken som gjorde det, men bør det være problemfritt å installere disse programmene? ettersom at de ikke ligger i Mac App Store tenker jeg på...? :D har veldig lyst på den pakken her!

Brukerens avatar
medlem i 139 måneder
 

Det skal være helt trygt å

Innleggav Dinael » tir 12.03.2013 19:47

Det skal være helt trygt å kjøre disse programmene. Får du problemer med RAM skal det være ganske enkelt å få oversikt over hvilke applikasjoner som bruker den ved hjelp av aktivitetsmonitor som ligger i programmer --> verktøy på din Mac!

Brukerens avatar
medlem i 162 måneder
 

Hei "nosey" Du kan trygt

Innleggav LCD » tir 12.03.2013 19:55

Hei

"nosey"
Du kan trygt kjøpe den pakka om du har brukt for den
Tror jeg med hånda på hjerte kan si at det du sikter til der... ikke er relatert til MacUpdate Springbundle i det hele tatt.
Du har sikkert gjort farligere ting denne uka enn å kjøpe den bundlen
Så pust rolig ut...løp og kjøp...........

forum/viewtopic.php?f=117&t=286861
medlem i 147 måneder
 

Neste

Returner til Artikler (Mac1)



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Ingen registrerte brukere



cron