Reeder til Mac er nå gratis

Reeder til Mac er nå gratis

Innleggav panther » ons 03.04.2013 12:41

Reeder til Mac er gratisFramtiden til vår absolutt favoritt RSS-leser, Reeder, så dyster ut da Google bestemte seg for å legge ned Google Reader fra og med 1. juli. Heldigvis har utvikleren bak Reeder bekreftet at utviklingen fortsetter også etter Google Reader forsvinner, men med støtte for nye RSS-tjenester.

Inntil de nye RSS-tjenestene er på plass er Reeder gratis for Mac og iPad og trenger du en RSS-leser er dette programmet du bør laste ned.

Nedleggelsen av Google Reader kom som en stor overraskelse på mange. Fremtiden for mange RSS-lesere som baserer seg på Google Reader ser dårlig ut, men vår favoritt Reeder vil oppdateres til å støtte andre RSS-tjenester enn Google Reader og vil dermed leve videre.

Utvikleren bak Reeder har bekreftet at neste versjon av Reeder vil støtte feedbin og fever som to alternative RSS-tjenester etter Google Reader sin nedleggelse. Det er iPhone-utgaven av Reeder som blir oppdatert først og grunnet dette har Reeder-utvikleren lovet å gi bort Reeder for Mac og iPad gratis inntill ny versjon foreligger.

Normalt koster Reeder til Mac NOK 55,- i Mac App Store, men nå kan du i en begrenset periode få den gratis. Før 1. juli vil det komme støtte for alternative RSS-tjenester som kan erstatte Google Reader.
Sist endret av panther den ons 03.04.2013 12:42, endret 1 gang
medlem i 249 måneder
 

Og med full Readability

Innleggav Alfred.Woodden » ons 03.04.2013 13:45

Og med full Readability Integrasjon er dette strålende for "Read-it-Later" tilhengere.

Brukerens avatar
medlem i 225 måneder
 

Betyr dette at om du alt har

Innleggav svano » ons 03.04.2013 14:24

Betyr dette at om du alt har Reeder så må du kjøpe en ny utgave av Reeder (Reeder 2.0) med støtte for andre rss-tjenester når det kommer, eller at dagens utgave (som nå gis bort gratis) blir oppdatert gratis? Jeg forstår det dessverre som det første..

Brukerens avatar
medlem i 195 måneder
 

@svano, Den nye versjonen av

Innleggav Staale » ons 03.04.2013 16:31

@svano,

Den nye versjonen av Reeder til Mac er versjon 2.0. Det er vanlig at man må betale for «major updates», dessverre gir ikke Mac App Store noen muligheter for oppgraderingspriser slik man gjerne så tidligere. Det er synd for alle oss som har betalt for Reeder, men jeg synes det er greit de gir den vekk gratis nå. Programmet mister all verdi etter 1. juli.

Jeg bruker selv feverº, og gleder meg til å få en skikkelig Mac app med støtte for denne.

Brukerens avatar
medlem i 219 måneder
 

@panther Tusen takk. Dette

Innleggav djhalleu » tor 04.04.2013 20:55

@panther
Tusen takk. Dette var kjekt at du sa.

Brukerens avatar
medlem i 223 måneder
 

Re: Reeder til Mac er nå gratis

Innleggav DADDY » tor 04.04.2013 23:42

takk, meg jeg satser på at du forteller oss når toern kommer og vi kan migrere google reader?

bruker newsrack på mac og i-dingser, alt er synket via google.

Brukerens avatar
medlem i 189 måneder
 

Re: Reeder til Mac er nå gratis

Innleggav DADDY » tir 28.05.2013 0:06

noe nytt for oss som bruker google reader på mac, mobil og brett?

Brukerens avatar
medlem i 189 måneder
 


Returner til Artikler (Mac1)



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]