Neste Photoshop kan ikke kjøpes - kun leies

For meg som er student

Innleggav joakimulseth » man 13.05.2013 15:31

For meg som er student (Motion Graphics og 3D animation) er dette genialt. Har måttet belage meg på lisenser fra skolen hittil, men nå som jeg er avgangselev og på vei ut i markedet er dette en veldig god og rimelig deal for den softwaren jeg trenger. (After Effects, Photoshop, Illustrator, Premiere Pro, Bridge, Media Encoder) Spesiellt nå som Adobe teamer opp med Maxon og gir med Cinema 4D "lite" og den nye broen over til After Effects "Cineware". Bruker Cinema 4D r14 Studio på daglig basis så dette er for meg himmelen!

Takk for meg.
http://www.joakimulseth.com
medlem i 169 måneder
 

Mye bedre

Innleggav hansingehagen » tir 14.05.2013 8:57

Dette er mye bedre. 450 + pr. mnd. er ikke avskrekkende om du jobber med det. Alle oppdateringer og Adobe CC er genialt. Jeg kan nå ha alt på alle maskinene mine.

Det jeg var lei av tidligere var å oppgradere til CS1-2-3-4-5-6 annenhvert år ... 1.690,- for AI, 3.200,- for PS ... etc. ... nå går det inn i leigen.

Brukerens avatar
medlem i 228 måneder
 

Veldig bra!

Innleggav Garamond » lør 18.05.2013 12:39

Dette er noe av det bedre siden brødet kom ferdigoppskjært. Alt skjer over nettet nå uansett, og Adobes vri er helt i tiden. Jeg har brukt Creative Cloud ett pr måneder nå, og må si at alt funker mer smertefritt enn på den gammeldagse måten.

Thumbs up, Adobe!

Brukerens avatar
medlem i 247 måneder
 

Forrige

Returner til Artikler (Mac1)



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]



cron