Apple oppdaterer iTunes

Apple oppdaterer iTunes

Innleggav admin » fre 17.05.2013 1:14

iTunesApple har sluppet en oppdatering til iTunes som forbedrer minispilleren med albumart, gir bedre støtte for album som går over flere plater og forbedrer ytelsen for de med veldig, veldig store iTunes-bibliotek. Ytelsesforbedringene skal spesielt være tydlig ved søk og sortering.

Oppdateringen er tilgjengelig via Mac App Store eller direkte fra Apple Support. Oppdateringen fyller 188.15 MB.

Administrator
Brukerens avatar
medlem i 228 måneder
 

Apple Har Fiksa Bugen de

Innleggav K.D.G » fre 17.05.2013 20:06

Apple Har Fiksa Bugen de hadde lagd men itunes 11 :D (MiniPlayeren)

neste opptatter fikser kansje de "100+" sangene den dropper ut av Bibliotek sit og til :D
eller har noe link for denne bugen?
Sist endret av K.D.G den fre 17.05.2013 20:09, endret 1 gang

Brukerens avatar
medlem i 194 måneder
 

Fint for både deg selv og

Innleggav shimanowallmark » fre 17.05.2013 22:08

Fint for både deg selv og andre om du skriver innleggene på forståelig vis. Ikke meningen at man skal være norsklærer her, men et visst minimum må man kunne forlange. Siste avsnitt i innlegget er ( for meg) komplett uforståelig.
medlem i 138 måneder
 

Re: Apple oppdaterer iTunes

Innleggav K.D.G » fre 17.05.2013 23:55

Vet ikke hvordan jeg kan "edit" post jeg la til :(

itunes mini players 100% ok for meg nå :D

har et anet problem med itunes 11 sanger forsviner fra itunes med tar opp plass på hardisken

Brukerens avatar
medlem i 194 måneder
 

Hva om en person er

Innleggav budbringeren » lør 18.05.2013 0:26

Hva om en person er ordblind, skal vedkomne ikke kunne bruke et forum med hensyn til "et visst minimum". En viss prosent av befolkningen er faktisk ordblinde- uten å mene at vedkomne er det- men man kan ikke vite årsaken til skrivefeil og det trenger ikke alltid å være at man skriver i full hast eller ikke gidder å se igjennom teksten.

Siste delen var ikke så vanskelig å tyde: neste oppdatering fikser kanskje de 100+ sanger som droppes ut av biblioteket.. Eller har noen link til oppdatering som fikser denne bugen..

@K.D.G: Kan det være at du har en ekstern hardisk hvor du normalt sett har iTunes biblioteket ditt, men enkelte ganger har glemt å slå på den eksterne hardisk og iTunes dermed lagrer sangene i Hd, altså at du har to biblioteker grunnet dette?

Finner du sangene i hardisk, men de ikke vises i iTunes? Dra de inn på nytt.

Ps: øverst til venstre over posten du har skrevet står det "rediger", klikker man på den kan du redigere innlegget.
Sist endret av budbringeren den lør 18.05.2013 0:28, endret 2 ganger.

Brukerens avatar
medlem i 241 måneder
 

Hvordan får aktiverer en

Innleggav Alfred.Woodden » søn 19.05.2013 11:18

Hvordan aktiverer en visning for albumgrafikk i "Sanger"-listen. Klarer ikke å finne det ut.
Sist endret av Alfred.Woodden den søn 19.05.2013 11:18, endret 1 gang

Brukerens avatar
medlem i 225 måneder
 

View > Show View Options

Innleggav Sima » søn 19.05.2013 12:13

View > Show View Options (⌘J)

Show Artwork, evt. Always Show

Brukerens avatar
medlem i 228 måneder
 

Takk :) Foretrekker "Albums"

Innleggav Alfred.Woodden » søn 19.05.2013 15:29

Takk :)

Foretrekker "Albums" visningen som er standard på iTunes 11.

Brukerens avatar
medlem i 225 måneder
 

Re: Hva om en person er

Innleggav nosey » søn 19.05.2013 17:37

budbringeren skrev:Ps: øverst til venstre over posten du har skrevet står det "rediger", klikker man på den kan du redigere innlegget.


når det er artikler det er snakk om, sånn som denne, som ligger ut på forsiden på forumet, så må man gå innpå artikkelen/tråden fra forsiden for å få til å redigere/for å få opp valg om å redigere :)

Brukerens avatar
medlem i 139 måneder
 

Soundcloud

Innleggav gulltanna » lør 25.05.2013 1:08

Med denne oppdateringen har også "kontrollfreakene" i Apple skrevet inn en liten kode som forhindrer bruk av musikkfiler DL fra Soundcloud. Dette suger av Apple! Føles invaderende å hindre meg å spille musikken jeg vil på egen iPod.

Brukerens avatar
medlem i 218 måneder
 

Re: Apple oppdaterer iTunes

Innleggav njadve » lør 25.05.2013 9:34

Jeg må si iTunes kom seg nå etter siste oppdatering, men det er fortsatt en fryktelig tung applikasjon. Jeg selv har gått over til Fidelia som blant annet støtter FLAC. Den henter all musikk/spillelister fra iTunes, og jeg bruker egentlig bare iTunes til å organisere bibliotek og synce iPoder.

Brukerens avatar
medlem i 228 måneder
 

Godt alternativ

Innleggav gulltanna » lør 25.05.2013 10:30

To spørsmål:

Noen som bruker ett fullgodt alternativ til iTunes, som også kan synce iPod like smertefritt?

Er det mulig (uten å reinnstallere) å gå tilbake til forrige versjon av itunes?

Brukerens avatar
medlem i 218 måneder
 

Re: Apple oppdaterer iTunes

Innleggav nosey » lør 25.05.2013 14:15

iTunes er vel en tung applikasjon fordi det er avansert og har utrolig mye innhold? Blir vel kanskje som Windows som ikke er noe sammenlignet med OS X med tanke på hvor lite avansert Windows er, noe som gjør at det booter på 5 sek.

Brukerens avatar
medlem i 139 måneder
 

Gulltanna: Ser etter det

Innleggav budbringeren » tir 04.06.2013 0:35

Gulltanna: Ser etter det samme, og finner jeg det skal jeg si ifra. Apple innskrenker mer og mer.

Brukerens avatar
medlem i 241 måneder
 

Re: Apple oppdaterer iTunes

Innleggav ddybing » tir 04.06.2013 7:30

nosey skrev:iTunes er vel en tung applikasjon fordi det er avansert og har utrolig mye innhold? Blir vel kanskje som Windows som ikke er noe sammenlignet med OS X med tanke på hvor lite avansert Windows er, noe som gjør at det booter på 5 sek.

Litt OT, men min Windows maskin bruker ett minutt på å starte opp. Airen bruker 10 sekunder. Men det betyr ikke at Windows er 10x mer avansert ;)

Brukerens avatar
medlem i 165 måneder
 

Neste

Returner til Artikler (Mac1)



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]



cron