Tell flytter til Kvadrat og feirer med store åpningstilbud

Tell flytter til Kvadrat og feirer med store åpningstilbud

Innleggav admin » ons 22.05.2013 9:47

Tell

Stavangers mest kjente Mac-forhandler, Tell, gjør som mange andre Apple-forhandlere og utvider butikken. Tell flytter nemlig til fra Madlaveien til det store kjøpesenteret Kvadrat. I anledning av flyttingen har butikken noen tilbud det kan være verdt å stå i kø for.

Den nye butikken åpner lørdag 25. mai kl. 10:00 og du finner nye Tell i 2. etg ved siden av H&M og Cubus. Siden åpningstilbudene er såpass gode at det nok blir kø for å få tak i dem, er hovedinngangen (inngang C) til Kvadrat åpen kl 9.30 på åpningsdagen.

Tell

Hvis du planlegger å kjøpe noen av produktene på salg, så kan vi minne deg på at det ble svært lang kø når Eplehuset hadde lignende tilbud i sin nyåpning i Oslo.

Noen av Tell sine åpningstilbud


Tell gir 10% rabatt på alle Macer til fullpris og i tillegg har de satt ned prisen en rekke forskjellige varer.


  • Macbook Air 11” 64GB - NOK 4490,- (Ordinær pris NOK 7790,-)

  • Macbook Pro 13" - NOK 6990,- (Ordinær pris NOK 9290,-)

  • iPod Touch 32GB 5.gen - NOK 1390,- (Ordinær pris NOK 2390,-)

  • iPad Retina 16GB WIFI sort - NOK 2890,- (Ordinær pris NOK 3890 ,-)

  • iPad mini 16GB WIFI sort - NOK 1590,- (Ordinær pris NOK 2590 ,-)

  • Libratone Zipp Classic - NOK 2390,- (Ordinær pris NOK 3390,-)

  • Apple TV - NOK 490,- (Ordinær pris NOK 799,-)

  • Logitech Ultrathin Keyboard Cover for iPad - NOK 499,- (Ordinær pris NOK 899,-)



Du finner mer informasjon om den nye butikken og åpningstilbudene hos Tell. Skal du stå i kø? Send oss bilder på e-post fra køen!

Administrator
Brukerens avatar
medlem i 228 måneder
 

Tell måtte vel gje tapt for

Innleggav anserigs » ons 22.05.2013 11:56

Tell måtte vel gje tapt for Eplehuset i Stavanger og flytter butikken til Sandnes. Eg er oftere i Stavanger sentrum en eg er på Kvadrat og det er høyst uaktuelt å kjøpe Apple produkt ifrå Tell meir. Alt har gått over til Eplehuset.
medlem i 199 måneder
 

Jeg foretrekker Tell her i

Innleggav Bjerha » ons 22.05.2013 16:11

Jeg foretrekker Tell her i Stavanger - og det på grunn av lokalt verksted. Har levert et par produkter til dem i løpet av årene, og sitter igjen med meget gode erfaringer.

Nå vurderer jeg å kjøpe MacBook Air til en hyggelig pris.. selv om jeg ikke trenger den.
Sist endret av Bjerha den ons 22.05.2013 18:13, endret 1 gang

Brukerens avatar
medlem i 177 måneder
 

Re: Tell flytter til Kvadrat og feirer med store åpningstilbud

Innleggav anserigs » ons 22.05.2013 16:32

Sånn eg forstår det så legger dei ned butikken i Stavanger og flytter den til Kvadrat på Sandnes. Men det kan jo være det ikkje stemmer?

Etter en god del dårlige erfaringer med verkstedet til Tell og mykje kluss har eg valgt å bytte og går nok aldri tilbake til Tell.
medlem i 199 måneder
 

Har brukt både Tell og

Innleggav kennethh » ons 22.05.2013 20:07

Har brukt både Tell og Eplehuset og er ikke i tvil om at Tell er triveligst. På Eplehuset er de bare opptatt av neste kunde og har aldri tid. Virker som de jobber på provisjon og bare interessert i å få et hurtig salg. Verkstedet deres fungerer bra, men butikken kan de ha for meg. Folkene på Tell kan sine saker og har tid til å forklare og diskutere. Hyggelige er de og! Tell sitt verksted var riktignok ikke bra for noen år siden, men med nye folk fungerer det fint!
medlem i 131 måneder
 

Re: Tell flytter til Kvadrat og feirer med store åpningstilbud

Innleggav anserigs » ons 22.05.2013 20:34

Med det verkstedet og den servicen så mista de meg som kunde.

Har våre en del på Eplehuset kanskje er eg ikkje lenger så kjent der som eg var på Tell. Men de svarer meir en gjerne på spørsmål, når det har våre hektisk så kan det ta tid. Men sånn har det våre på Tell au, eg trur nok dei har tapt altfor mykje til Eplehuset så at dei nå flytter til Sandnes er nok mest for å redde stumpene :)
medlem i 199 måneder
 

Re: Tell flytter til Kvadrat og feirer med store åpningstilbud

Innleggav ddybing » ons 22.05.2013 20:38

Vil tippe at Tell gjør det samme som Eplehuset - at prisene kun gjelder i fysisk butikk?

Brukerens avatar
medlem i 165 måneder
 

Re: Tell flytter til Kvadrat og feirer med store åpningstilbud

Innleggav nosey » ons 22.05.2013 22:19

hmmm, Macbook Air 11” 64GB - NOK 4490,- mot NOK 7790,- til vanlig. det er da mye mer enn 10% i rabatt!? forresten, utrolig at MBA fortsatt selges i 64 GB-modell! det er da altfor lite, samme hva den skal brukes til.

Brukerens avatar
medlem i 139 måneder
 

Re: Tell flytter til Kvadrat og feirer med store åpningstilbud

Innleggav jerry.c.bush » ons 22.05.2013 23:09

Nei egentlig ikke. Det er mange som har gamle maskiner som skal ha seg ny maskin og da bare en som skal brukes feks til lett surfing og diverse annet småtteri. Da trengs ikke 64GB engang. Så jo det er faktisk nok for ganske mange. Tenk på at selve OS og kanskje iLife tar mindre enn 15GB så har du ganske mye plass til buffer for nettleseren... ;) Til og med plass til litt bilder også. Og for den vanlige mann i gata som tar et bilde nå og da så er det rikelig med plass på denne maskinen. Det er i tillegg noen som har alt av bilder på ekstern disk også så da trengs det enda mindre plass på intern disk...

Brukerens avatar
medlem i 157 måneder
 

Re: Tell flytter til Kvadrat og feirer med store åpningstilbud

Innleggav nosey » ons 22.05.2013 23:18

Joda, sikkert riktig det. Ser likevel ikke for meg at de selger veldig mye av denne modellen, og uansett så er det jo bare 900 kr forskjell på 64- og 128GB-modellen. Når man kjøper ny maskin så skal man gjerne ha den i noen år, og da skader det jo ikke å kjøpe med lagrinsplass så man er sikker på at man har nok, i en Air. Men ser poenget ditt, helt klart :)

Brukerens avatar
medlem i 139 måneder
 

Re: Tell flytter til Kvadrat og feirer med store åpningstilbud

Innleggav DADDY » tor 23.05.2013 1:17

både tell og eplehuset er bra plasser.

service og kunnskap er lik, men alle kan ha sin mening.

for at oslofolket skal forstå dette, forestill dere at en butikk i oslo sentrum flytter til sandvika storsenter. slik er det her også, nesten.

Brukerens avatar
medlem i 189 måneder
 

Re: Tell flytter til Kvadrat og feirer med store åpningstilbud

Innleggav jerry.c.bush » tor 23.05.2013 2:28

@nosey: Jeg hadde selv valgt en noe større harddisk selv, og også en større skjerm for den del. Jeg er ikke i målgruppen for de som kjøper 11" maskiner, da har jeg heller en iPad eller iPad mini i stedet. Den også med 64GB som er rikelig. :D
@DADDY: Ingen sammenligning ellers nei... ;) Dog har jo Eplehuset butikk både på senteret i Sandvika og i Storgata... OG Sten & Strøm :-P

Brukerens avatar
medlem i 157 måneder
 

Har bare gode erfaringer med

Innleggav PR47 » tor 23.05.2013 8:38

Har bare gode erfaringer med Tell. De er hjelpsomme, og har god teknisk innsikt. De gir deg support på stedet hvis det mulig, og skal ikke på død og liv selge deg noe. På Tell kan man slå av en prat, og faktisk lære noe. Eplehuset....vel, der handler jeg ikke.
medlem i 179 måneder
 

Sitter som førstemann i

Innleggav spiffers » lør 25.05.2013 8:36

Sitter som førstemann i køen, er driiitkald, har vært her siden 2130 igår.. Alt for en MBA for ungen ;P

Update: var mange som ikke fattet hvordan en kø fungerer...
Sist endret av spiffers den lør 25.05.2013 16:48, endret 1 gang
medlem i 183 måneder
 

Re: Tell flytter til Kvadrat og feirer med store åpningstilbud

Innleggav DADDY » lør 25.05.2013 10:08

spiffers: go´e daddy... :bitchin:

Brukerens avatar
medlem i 189 måneder
 


Returner til Artikler (Mac1)



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]