Apples WWDC-keynote blir 10. juni

Apples WWDC-keynote blir 10. juni

Innleggav admin » fre 24.05.2013 11:17

WWDCIkke helt overraskende har Apple nå bekreftet at de vil holde en WWDC-keynote den 10. juni under årets WWDC-konferanse som starter 10. juni og varer til 14. juni i San Francisco.

Tidligere har Apple bekreftet at de vil vise fram en ny versjon av både OS X og iOS til utviklere som er tilstede på WWDC. Skal vi anta ut i fra tidligere WWDC-konferanser blir det Tim Cook som styrer showet, med Phil Schiller og andre som presenterer nye produkter.

Administrator
Brukerens avatar
medlem i 227 måneder
 

Vises nye Mac modeller tro?

Innleggav Remix90 » lør 25.05.2013 14:38

Vises nye Mac modeller tro?

Brukerens avatar
medlem i 151 måneder
 

Kan bli spennende dette, men

Innleggav s.b.h » ons 29.05.2013 12:59

Kan bli spennende dette, men jeg håper ikke nye IOS blir black-white-and-flat-all-over ref Redmondpie.
woff :-|
Sist endret av s.b.h den ons 29.05.2013 13:26, endret 1 gang
medlem i 184 måneder
 

Flott innlegg! Takk for

Innleggav roseta » fre 31.05.2013 13:54

Flott innlegg! Takk for deling!
http://www.anaks-namestaj.com/
medlem i 130 måneder
 

Konferansen

Innleggav Neverhood » man 03.06.2013 23:54

Jeg må si jeg er veldig spent på konferansen som skal være nå den 10.06. Alltid kult med nytt ios. Hvertfall hvis det blir nye ting på iphonen! Må innrømme at jeg tidligere var mobiloman, ny mob annenhver måned. Men så kjøpte jeg meg iphone og der har jeg blitt siden! Håper for guds skyld at de ikke går langt vekk ifra dagens ios, da jeg er veldig fornøyd som den er, men om det kommer bra endringer så kan jeg "gå med på det". Som sagt veldig spent! :)
medlem i 160 måneder
 


Returner til Artikler (Mac1)



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]