Tim Cook sitt D11-intervju

Tim Cook sitt D11-intervju

Innleggav admin » tor 30.05.2013 22:59

Tim Cook

Tim Cook fortsetter tradisjonen Steve Jobs startet - å la seg intervjue på den årlige All Things Digital-konferanse ledet av Walt Mossberg og Kara Swisher. Tim Cook har latt seg intervjue i hele 81 minutter og svarer på en rekke spørsmål om Apple og fremtiden, men røper lite nytt. Det er allikevel et interessant intervju som anbefales.

Det var Steve Jobs som startet tradisjonen i Apple med å delta på AllThingsD-konferansen og la seg intervjue. Det ble etterhvert nesten den eneste situasjonen hvor Jobs satt seg ned og lot seg intervjue for et live-kamera og mange interessante momenter bak både Apple og Jobs ble avslørt under disse intervjuene.

Tim Cook har for andre gang deltatt på disse intervjuene og har dermed fortsatt tradisjonen Jobs startet.


Administrator
Brukerens avatar
medlem i 227 måneder
 

Har videoen

Innleggav nosey » søn 02.06.2013 21:45

Har videoen forsvunnet?

Samme dag som denne artikkelen ble skrevet kunne jeg se videoen, men hadde ikke tid til å se den. Når jeg nå går innpå artikkelen er det bare helt hvitt der videoen skal være. Jeg har ikke noe Safari-tillegg som blokkerer. Har det skjedd enn feil? Vil gjerne få sett den :D

Brukerens avatar
medlem i 139 måneder
 

Apple trenger ikke en

Innleggav ggt667 » søn 02.06.2013 22:02

Apple trenger ikke en "blåruss" til å styre skuta!

Brukerens avatar
medlem i 241 måneder
 

Re: Tim Cook sitt D11-intervju

Innleggav jerry.c.bush » søn 02.06.2013 22:16

@nosey:

Brukerens avatar
medlem i 157 måneder
 

Re: Tim Cook sitt D11-intervju

Innleggav nosey » søn 02.06.2013 22:35

Takker så mye! :)

Samtidig som du postet innlegget ditt nå soå dukket videoen i artikkelen opp. Vet ikke om admin har fikset det eller om det bare plutselig ordent seg selv, uansett fint at jeg får sett den nå :D


EDIT: Og etter jeg posta mitt siste innlegg der og gikk tilbake til artikkelen så var videoen i admins innlegg borte...???
Sist endret av nosey den søn 02.06.2013 22:42, endret 1 gang

Brukerens avatar
medlem i 139 måneder
 


Returner til Artikler (Mac1)



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]