Apple oppdaterer OS X til 10.8.5

Apple oppdaterer OS X til 10.8.5

Innleggav admin » tor 12.09.2013 23:23

OppdateringApple slapp i kveld det som sannsynligvis er den siste oppdateringen til OS X 10.8 før OS X 10.9 Mavericks blir lansert. I Mac App Store ligger nå 10.8.5 klar til nedlastning og denne oppdateringen en rekke store og små feil og forbedrer stabiliteten til OS X 10.8.

Oppdateringen er tilgjengelig gjennom Mac App Store og er anbefalt alle brukere av OS X 10.8. I tillegg til denne oppdateringen slapp Apple også sikkerhetsoppdateringer til OS X Lion og OS X Snow Leopard. Disse bør også installeres hvis du benytter disse systemene.

Administrator
Brukerens avatar
medlem i 228 måneder
 

OS X 10.8.5, crash etter oppdatering

Innleggav macing » fre 13.09.2013 22:13

Oppdaterte min iMac i dag, og den står bare og spinner. Har startet fra annen disk og forsøkt å instalere ML på nytt. I vinduet står det oppstarten ca 35 min. igjen. Etter hvert går tidsbarren ut og den sier 2 timer igjen.... etter hvert øker det på med tid. Etter 4 timer har jeg avbrudt instalasjonen. Hva gjør jeg
medlem i 218 måneder
 

Har Apple bekreftet en dato

Innleggav Vegard1 » lør 14.09.2013 1:15

Har Apple bekreftet en dato for når Mavericks vil komme? Er det samme dato som iOS 7?

Brukerens avatar
medlem i 148 måneder
 

KOmmer sikkert litt senere,

Innleggav Dr.Pepper » lør 14.09.2013 8:39

KOmmer sikkert litt senere, lønnes ikke for apple å lansere så mye på en gang. Gratis reklame hjelper, vet du.

Brukerens avatar
medlem i 224 måneder
 

Re: OS X 10.8.5, crash etter oppdatering

Innleggav T.B.Hansen » lør 14.09.2013 14:37

macing skrev:Oppdaterte min iMac i dag, og den står bare og spinner. Har startet fra annen disk og forsøkt å instalere ML på nytt. I vinduet står det oppstarten ca 35 min. igjen. Etter hvert går tidsbarren ut og den sier 2 timer igjen.... etter hvert øker det på med tid. Etter 4 timer har jeg avbrudt instalasjonen. Hva gjør jeg

Jeg opplevde også litt treghet etter oppdateringen — men den forsvant da jeg slettet etpar kontrollpaneler jeg ikke har brukt på en stund, nederst i Systemvalg.

Med mindre Mac'en din ikke oppfyller maskinvarekravene for en ny OS-versjon, skyldes slike problemer ikke OS'et, men at du har installert programvare som er utdatert eller ikke kompatibelt med den nye OS-versjonen. Mottiltak: Oppdatere alt som kan oppdateres; slette/avinstallere det som ikke kan oppdateres.

Brukerens avatar
medlem i 215 måneder
 

Må boote for å få lyd etter 10.8.5

Innleggav Lazzie68 » søn 22.09.2013 20:09

Jeg oppgraderte Mac Mini (Late 2012) og får ikke lyd uten å reboote etter at den har vært i sleep mode.

Virker som mange har de samme problemene:

https://discussions.apple.com/thread/53 ... 0&tstart=0
medlem i 152 måneder
 


Returner til Artikler (Mac1)



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]