Gratulerer Macintosh!

Første egne Mac var en

Innleggav T.B.Hansen » lør 01.02.2014 14:18

Første egne Mac var en PowerMac 6100. Før det hadde jeg prøvd lånte Mac'er av den gamle typen.

Ingen vei tilbake når man først har begynt. Alltid en lidelse å bruke Windows i jobbsammenheng...

Brukerens avatar
medlem i 214 måneder
 

Kjøpte en brukt macintosh

Innleggav Lafael » søn 02.02.2014 19:46

Kjøpte en brukt macintosh plus som student. Den hadde ekstern SCSI-harddisk. Jeg husker jeg runda Dark Castle. Deretter fikk jeg en SE av fattern. Vi skrev mange semesteroppgaver på de to der. Tror jeg solgte begge to for en slikk og intenting til en kar som skulle ha et lite privat mac-museum. Det brakte fram flere gode minner å lese sammenligningen mellom den eldste og yngste alt-i-ett-macen her: http://www.pcmag.com/article2/0,2817,2429830,00.asp
medlem i 217 måneder
 

Gratulerer Macintosh!

Innleggav Arild Holtet » tir 04.02.2014 11:55

For alle de som har interresse av Apple og alle maskiner som er laget. Last ned Mactracer og der står alle maskiner som er laget. Samt hvilken oppbyggning de forskjellige maskiner hadde og når de kom på markedet.
medlem i 208 måneder
 

Se ny reklame filmen fra

Innleggav Ttiger » tir 04.02.2014 12:44

Se ny reklame filmen fra apple laget med iphone
https://www.youtube.com/watch?v=zJahlKPCL9g

Brukerens avatar
medlem i 237 måneder
 

Re: Gratulerer Macintosh!

Innleggav Dorkfish » tir 04.02.2014 14:04

Akkurat den påstanden om at alt i den videoen ble filmet med en iPhone, det tror jeg ikke så mye på.

Erfaren
Brukerens avatar
medlem i 193 måneder
 

Gratulerer Macintosh!

Innleggav Superhai » ons 05.02.2014 2:20

Dorkfish skrev:Akkurat den påstanden om at alt i den videoen ble filmet med en iPhone, det tror jeg ikke så mye på.

Noen spesiell grunn til akkurat det?
medlem i 131 måneder
 

Re: Gratulerer Macintosh!

Innleggav njadve » ons 05.02.2014 9:32

Med unntak av første klippet i solnedgang synes jeg det ikke virker usannsynlig at det er en iPhone som har filmet dette, kvaliteten er ikke så imponerende. Husk at god lyssetting osv. hjelper i massevis...

Brukerens avatar
medlem i 227 måneder
 

Forrige

Returner til Artikler (Mac1)



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]



cron