Stacksocial med gratis-bundle

Stacksocial med gratis-bundle

Innleggav Sondre Ileby » tir 08.04.2014 14:26



OS X: Bundle-pakker er ofte en svært gylden mulighet til å gjøre en god deal på en rekke bestselgere og top vurderete apper. Stacksocial legger nå lista høyt for konkurentene ved å gi deg 7 poppulære apper
- helt gratis!


Bundlepakken består av flere hendige apper som normalt sett har en utsalgspris på til sammen $119. Selv om det kan høres for godt ut til å være sant gis alle appene bort med fullværdig lisens, med andre ord vil programmene fungere på akkuratt samme måte som om du hadde kjøpt dem til full pris.

Alt du trenger å gjøre for å skaffe deg programmene er å opprette en bruker hos Stacksocial, dele pakken på facebook og vips, appene er knyttet til kontoen din.

Ps: Dersom du ikke vil spamme ned dine facebookvenner med budskapet ditt, sett sikkerhetsinstillingene i facebookposten til href="http://www.tweakandtrick.com/2012/03/make-facebook-photos-posts-private.html"> Privat.


Du kan lese mer om appene, og skaffe deg pakken hos Stacksocial, bare husk å vær rask, tilbudet utgår om 16 timer.


  1. X-Mirage Mirror - Speiling av iPhone og iPad til Mac.

  2. ClipBuddy - En avansert utklippstavle behandler.

  3. Elmedia Player Pro - Last ned streaming video.

  4. cf/x Mosaic - Forvandle bildene dine til digital kunst.

  5. Vidiary Video Journal App - App for overgang til videodagbok.

  6. Bits Diary App - Avansert dagbok med direktepost til blog.

  7. Sweetie - Program laget for å lage "Text Art".




Hva er din mening om bundle-pakken og programmene? Kommenter gjerne i kommentarfeltet under med spørsmål og erfaringer.
medlem i 122 måneder
 

Hvordan laste ned

Innleggav Voodoosurf » tir 08.04.2014 16:32

Har registrert meg hos Stacksocial men ser ikke hvordan jeg laster ned bundelen.
Noen som kan hjelpe meg step by step hvordan jeg får lastet den ned ?

Brukerens avatar
medlem i 194 måneder
 

Da jeg hadde registrert meg

Innleggav ironwidow » tir 08.04.2014 17:14

Da jeg hadde registrert meg og hadde gjort trinn 1 og 2 kom siden opp med alle programmene. Alle programmene hadde en dowloadknapp med lisens kode.
Da var det bare å kopiere lisens koden og trykke download.
medlem i 184 måneder
 

Takk da klarte jeg det

Innleggav Voodoosurf » tir 08.04.2014 17:26

Takk da klarte jeg det

Brukerens avatar
medlem i 194 måneder
 

Selv om denne pakken fra

Innleggav blabbermouth » tir 08.04.2014 18:53

Selv om denne pakken fra Stacksocial er gratis (mot visse gjenytelser riktignok) overrasker det meg litt at Mac1.no velger å skrive om denne pakken, mens de ikke har valgt å skrive om det pågående programvaretilbudet fra MacHeist. Skulle tro tilbudet fra MacHeist er mer interessant enn denne.

For de som ikke er klar over hva jeg snakker om tilbyr MacHeist (som har ledet an i å tilby slike bundles-tilbud i mange år nå) for øyeblikket en programvarepakke de kaller Apple Design Award Bundle til kraftig nedsatt pris. Denne pakken består av flere vel anerkjente programmer som BoinxTV, Toon Boom Studio og Xojo Desktop, samt at ScreenFlow med ganske stor sikkerhet også blir lagt til. Den samlede pakken har en salgsverdi på $1776, men er tilgjengelig en liten stund til for $20. I skrivende stund er det 11 timer igjen til salget avsluttes.
medlem i 182 måneder
 


blabbermouth: Mac1.no er

Innleggav danibo77 » lør 12.04.2014 12:25

blabbermouth:

Mac1.no er drevet AV brukere, FOR brukere.

Anbefaler at f.eks. du leverer inn artikler når du ser det ikke er skrevet noe om det?

Hyggelig om alle bidrar til at mac1.no kan bli noe mer aktiv igjen.


:)

Brukerens avatar
medlem i 226 måneder
 

Apper

Innleggav Peteru » fre 09.05.2014 2:06

Enda flere dusteapper. Altså, nå høres jeg ut som en sur gammel gubbe, men dette er ikke noe jeg har bruk for. M;en kanskje de unge har det? De som har avtrykk av iPhonen i hånda og det første de ser etter på et sted de skal oppholde seg i mer enn en time er lademuligheter for sagde dings? ;)
Sikkert noen som finner glede og nytte av disse appene. Håper de kan skrive noen velvalgte ord om dem, så kanskje jeg endrer mening?

Edit: Tilbudet har gått ut på dato…
Sist endret av Peteru den fre 09.05.2014 2:07, endret 1 gang
medlem i 216 måneder
 


Returner til Artikler (Mac1)



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Ingen registrerte brukere