MacHeist Apple Design Award Bundle - tidenes MacHeist?

MacHeist Apple Design Award Bundle - tidenes MacHeist?

Innleggav admin » tir 08.04.2014 21:16

MacHeist Design AwardDet er ikke bare Stacksocials gratis pakke som er «hot» nå og liker du slike pakker bør du sjekket ut årets MacHeist.

Akkurat nå har du nemlig 8 timer på deg på å kjøpe det som er kanskje tidenes beste MacHeist-bundle. MacHeist har nemlig laget en programvarepakke bestående kun av tidligere vinnere av den gjeveste prisen i Mac-verden, Apples Design Award. For kun $19.99 får du programvare verdt $1776, men du må skynde deg. Tilbudet varer bare i noen timer til.

Apple Design Award gis ut en gang i året under WWDC og er Apples egen «Oscar» for eksepsjonelt god programvare. Denne prisen står høyt i kurs hos utviklere og det er første gang en programvarepakke utelukkende inkluderer programmer som har vunnet Apple Design Award.

Årets MacHeist inneholder




  • BoinxTV

  • MacJournal

  • Toon Boom Studio

  • AccountEdge Pro

  • iSale

  • Picturesque

  • Starry Night Pro

  • Xojo Desktop

  • ScreenFlow (låses først opp når 20 000 pakker selges)



Pakken kan kjøpes hos MacHeist og prisen er $19.99. I skrivende stund er over 17 000 pakker solgt og det ser ut som målet på 20 000 pakker vil nås før tiden løpet ut.

Administrator
Brukerens avatar
medlem i 227 måneder
 

iPhoto slutter å virke

Innleggav cheljen » ons 09.04.2014 17:01

iPhoto slutter å virke når jeg prøver å eksportere bilder som er tatt med iPhone til en mappe. Har gjort dette utallige ganger tidligere, men nå fungerer det ikke. iPhoto avluttes når bildet skal lagres.
Når jeg prøver å eksportere bilder tatt med vanlig kompakt kamera, funker alt som normalt. Har også prøvd å restarte macen flere ganger, uten hell. Noen tips til hva som kan være galt? Og hva jeg kan gjøre for å få det til å funke igjen?
medlem i 119 måneder
 


Returner til Artikler (Mac1)



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Ingen registrerte brukere



cron