Nå er det lenge siden jeg har blitt så opprømt som i går, syns mye faller på plass og blir slik jeg håpet på. En ting jeg lurer veldig på er følgende; når jeg som dropboxkunde har diverse filer i dropbox på macen(hvor jeg har god plass), har jeg det også tilgjengelig på iOs uten at det tar diskplass. Dette og nettopp dette syns jeg er fantastisk! Blir det slik med iCloudDrive at alt jeg har i iCloud tar like mye diskplass i iOs?
Ble også veldig nysgjerrig på photovisnings app for osx som skal komme senere. Noen som vet mer om dette? Har aldri likt iPhoto og dette virket som noe annet. Veldig nysgjerrig på dette.
En liten detalj, men dog stor for meg, muligheten til å ha mørk meny i osx. Et lite jubelbrus inni meg når det ble vist frem.. Syns Yosemite så meget godt ut. Av utseende syns jeg ML var unik, og fikk det samme velbehaget av å se dette. Men kan ikke huske et verre navn enn Yosemite(etter min smak).
Masse jeg gledet meg over, satt og smilte lenge igår! Håper nå omsider Siri kommer på norsk. De nevnte nye språk, men ikke hvilke.. (??)
Extensions eller hva de nå kalte det gledet meg veldig, muligheten for å få eksterne apper i menyen, hente inn fotoediteringsapp direkte inn i bildet. Dette åpner ios opp betraktelig.
Jeg har lenge fryktet at osx skal bli mer låst, mer likt ios, men som det ble nevnt går dette i riktig retning.
Meget fornøyd!