I dag kan du prøve Yosemite

Re: I dag kan du prøve Yosemite

Innleggav Jonas.J » lør 23.08.2014 12:51

Jeg bruker Yosemite på "hovedmaskinen" min, en Mac Mini og er veldig godt fornøyd med resultatet! Noen programmer fungerer ikke (som Carbon Copy Cloner), men produsentene har sagt at de vil komme med oppdaterte versjoner når Yosemite foreligger i sin endelige form.
Safari har hatt tendenser til å fryse, men etter oppdateringen i går ser det ut som om problemet er løst. Imidlertid vil ikke iPhoto fungere.
Jeg har lurt på om jeg skal fjerne dette med AppCleaner og laste iPhoto ned på nytt.
Noen som har noen erfaringer med dette?
Forøvrig synes jeg at Yosemite er det mest spennende operativsystemet Apple har kommet med på mange år og jeg er ganske fristet til å prøve iOS8 på iPhonen og iPaden min.
Noen erfaringer her?
medlem i 151 måneder
 

Re: I dag kan du prøve Yosemite

Innleggav Anders0077 » lør 23.08.2014 19:28

iPhoto fungerer utmerket her!

Små feil jeg kommer på i farten:

- Når du justerer lyden, kommer det ingen lyd.

- Photo booth see ut til å fungere greit, mange nye finesser der ;-) men det siste vinduet med teams fungerer ikke.

Ellers noe mer småtteri, men hva er det å forvente i en beta?..

Tyder og kjennes ut som Yosemite er klar for verden nå! :-D Kun små bugs, og alt blir good.

Spørsmål:

Når den endelige verisonen kommer, er jeg da nødt til å oppgradere hele på nytt?.. eller holder det med den oppdateringen som evt kommer ovenpå den allerde innstallerte beta utgaven?


- Anders

Brukerens avatar
medlem i 181 måneder
 

Re: I dag kan du prøve Yosemite

Innleggav Orfeus » søn 24.08.2014 10:23

Har noen vanskeligheter med WI-FI, vil ikke automatisk koble til min faste WI-FI? Likeså med 10.9!

Brukerens avatar
medlem i 140 måneder
 

Re: I dag kan du prøve Yosemite

Innleggav TheX » søn 24.08.2014 19:22

Orfeus, sjekk Systemverktøy -> Nettverk -> Wi-Fi -> Avansert, og sørg for at hjemmenettet ditt er øverst på lista.

Brukerens avatar
medlem i 235 måneder
 

Re: I dag kan du prøve Yosemite

Innleggav krsk0 » ons 03.09.2014 18:49

Leser det kom en ny beta igår, men denne dukker ikke opp under oppdateringer på min maskin. Andre som har mottatt den?
medlem i 184 måneder
 

Re: I dag kan du prøve Yosemite

Innleggav Wackhy » ons 03.09.2014 22:56

Det kom en ny Developer Preview, ikke ny beta.

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 222 måneder
 

Forrige

Returner til Artikler (Mac1)



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]



cron