Instalerte Yosemite på min MBP, 2011 (early). Dette gikk helt strålende. Etter oppgraderingen var det 1-2 prosesser som spiste veldig mye CPU, og viften gik hele tiden. Feedback Assistent var delvis på Japansk/kinesisk eller noe annet med lignende skrifttegn. Startet Photoshop CC 2014, så helt ok ut. Startet ett par andre programmer, det meste så egentlig ut til å fungere.
Restartet maskinen, men dette så ikke bra ut. OSX viste inloggingsskjermen, men dette ble raskt byttet ut med masse striper på skjermen. Skjermen vekslet så raskt mellom "normal" visning og masse striper. Greide med mye tålmodighet å skrive inn passord men kom ike lenger. Resatte PRAM (tror jeg) (Tilvalg + CMD + P + R under omstart). Ingen endring.
Nå setter jeg veldig stor pris på disken jeg kloent med Carbon Copy Cloner. Startet fra ekstern disk, og klonet tilbake Maverick

.
Inntil det kommer en ny betarelease så vil jeg fortsette med Maverick.
Synes forøvrig Maverick er MYE penere enn Yosemite, ser ut som noen har pusset bort alle 3D effekter fra grensesnittet. Skulle gjern hatt noen valg for å fortsette med 3D look...