Stream torrents rett til Apple TV

Stream torrents rett til Apple TV

Innleggav admin » tor 31.07.2014 14:39

Stream torrents rett til Apple TVApple TV + AirPlay er en ganske så uslåelig kombinasjon når det gjelder å enkelt få innhold fra nett-tv, Youtube og applikasjoner rett over på TVen.

Med applikasjonen TorrenTV til OS X har det blitt enda enklere å få videoinnhold fra nettet over til TVen. Dra og slipp en Magnet eller Torrent-fil rett på TorrenTV appen og vips så streames videoen over til Apple TV.

TorrenTV er en liten applikasjon til OS X som benytter Peerflix og torrent-stream teknologien som gjør det mulig å streame torrents fremfor å måtte laste ned hele filen først. Med TorrenTV trenger du ikke gjøre noe mer enn å dra en Magnet eller torrent-fil over til TorrenTV applikasjonen og den vil deretter streame innholdet over til en Apple TV.

Du trenger med andre ord ikke vente på at filen lastes ned og deretter evt. konvertere den til korrekt format for så å streame den til Apple TV.

Stream torrents rett til Apple TV

Det tar noe tid før streamen begynner ettersom TorrenTV må søke etter peers og buffre noe innhold før den kan streame, men det fungerer ellers veldig smertefritt. TorrenTV åpner selvsagt for piratkopiering ettersom svært mye av innholdet på torrents er ulovlige kopier av filmer og TV-serier.

Samtidig finnes det også mye lovlig innhold og Bittorrent-teknologien er blitt en populær måte å enkelt dele store filer på.

Programmet er gratis, åpen kildekode og kan lastes ned på Github.

Administrator
Brukerens avatar
medlem i 227 måneder
 

Ser ikke ut til at magnet

Innleggav djxfade » tor 31.07.2014 16:52

Ser ikke ut til at magnet linker fungerer fra Safari ihvertfall

Brukerens avatar
medlem i 190 måneder
 

hold inne alt når du drar

Innleggav mp2k » tor 31.07.2014 16:58

hold inne alt når du drar magnet-linken over, så går det.

Brukerens avatar
medlem i 234 måneder
 

Jeg har fremdeles ikke

Innleggav Randy » tor 31.07.2014 22:05

Jeg har fremdeles ikke skjønt hvordan jeg får airplay til å virke på en god måte fra macen. Jeg kan speile skjermen, men da blir lyden forsinket. Fra iPhone og iPad fungerer det glimrende. Gjør jeg noe feil?
medlem i 216 måneder
 

@Randy: hvor gammel er Macen

Innleggav Hopalong » tor 31.07.2014 23:47

@Randy: hvor gammel er Macen din? Airplay liker seg best med 801.11ac...
medlem i 201 måneder
 

Flett ny.. Jeg tror

Innleggav Randy » tor 31.07.2014 23:50

Flett ny..

Jeg tror problemet er å vise innholdet på macen og apple tv'en samtidig. Hvis jeg kunne sendt kun til tv'en, med svart skjerm på macen, som på iPhonen, så tror jeg det ville bli bedre.
medlem i 216 måneder
 

Dårlig wifi dekning / treig

Innleggav bzzlink » fre 01.08.2014 1:46

Dårlig wifi dekning / treig router vil gjøre at du opplever det samme...
medlem i 192 måneder
 

" An error occured....... "

Innleggav Buligwyf » fre 01.08.2014 12:46

Har prøvd flere magnet linker som begynner å laste ned, men etter noen sekunder får jeg " An error occured downloading this content" på min ATV 3. Noen som har peilng ?

Brukerens avatar
medlem i 217 måneder
 

Re: Stream torrents rett til Apple TV

Innleggav Lillianw83 » lør 09.08.2014 8:27

Liker best programmet Popcorn Time jeg. Får en AppleTV look over det. Og tar jeg ikke helt feil så jobbes det med en os versjon for AppleTV (jailbreake).

http://time4popcorn.eu
medlem i 170 måneder
 


Returner til Artikler (Mac1)



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Ingen registrerte brukere