iTunes for Windows

Diskuter lyd-programvare. Ikke iTunes, det skal diskuteres i iPod/iTunes kategoriene lengre ned.

iTunes for Windows

Innleggav Gjest » tir 21.10.2003 12:00

Hei
Jeg håper at jeg ikke banner alt for mye i kirka nå, men jeg har innstallert iTunes på en WinXP maskin. Dette ser jo så lekkert ut, men jeg får ikke rippet plater med den. Den oppdager rett og slett ikke at jeg setter inn en cd plate. Andre programmer som f.eks. Win Mediaplayer oppdager platene.
Mulig at jeg bør spørre i et Windows forum, men jeg prøver meg her også, for jeg vil bruke iTunes.
Hjelp mottas med takk.
Hilsen Thore Øivind
 

Innleggav admin » tir 21.10.2003 19:02

Hvis du leser vår annmeldelse av iTunes for Windows så ser du at vi hadde det eksakt samme problem når vi testet iTunes for Windows. Vi fant ut at å oppdatere med Service Pack 1 til Windows XP løste problemet.

Nå virker den helt fint!

Administrator
Brukerens avatar
medlem i 227 måneder
 

Innleggav Gjest » tir 21.10.2003 19:52

admin skrev:Hvis du leser vår annmeldelse av iTunes for Windows så ser du at vi hadde det eksakt samme problem når vi testet iTunes for Windows. Vi fant ut at å oppdatere med Service Pack 1 til Windows XP løste problemet.

Nå virker den helt fint!


Har servicepack 1 og alle oppdateringer inne, enda så finner den ikke cd platene jeg putter inn......frustrert. :?
Thore Øivind
 

Innleggav Gjest » tir 21.10.2003 19:58

Dette er snodig. Nå rett etter å ha postet forrige svar prøvde jeg å sette inn en plate, og så plutselig oppdager iTunes plata. Har ikke gjordt noe med pc'n siden sist jeg prøvde. Men ok, da virker iTunes fohåpentligvis og frustrasjonen min forsvinner. :D

Thore Øivind
 

Innleggav admin » tir 21.10.2003 22:17

Bedre kan det ikke bli :)

Hvis problemet gjenoppstår anbefaler jeg deg å ta en titt på http://www.apple.com/support/itunes/

Der kan du også diskutere og stille spørsmål i Apples diskusjonsforumer. Ofte noen som kan hjelpe deg der!

Administrator
Brukerens avatar
medlem i 227 måneder
 


Returner til Lyd



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]