Counterstrike/half-life i Mac OS X?

Diskuter de nyeste spillene

Innleggav smacmac » tor 29.01.2004 8:59

Konklusjon: Sjansen for at noen her får spilt noen av de nevnte spille på mac før Darwine er lik null.

Derfor vil jeg heller annbefale å heller laste ned American Army mens dere venter. Vel og merke bør dere ha bredbånd for å gjøre det (AA tar stor plass). Har selv ikke prøvd det fordi vi bare har G3 i familien.
 

Innleggav Hooloovoo » tor 29.01.2004 10:32

Substitutter kommer ikke på tale for min del - men den nye/neste versjonen av VPC skal vist være veldig bra på 3D-grafikk, så det kommer nok...
 

Innleggav sniffer » tor 29.01.2004 11:10

Hva? Det har vært rykter/diskutert om at VPC "kan" få video akselerasjon. Det er ikke nødvendigvis det samme som at Direct3D, eller OpenGL under windows vil kunne snakke direkte med OpenGL API'en og skjermkortet i OS X. VPC er heller ikke rettet mot folk som vil spille spill. Hvor har du dette ifra Hooloovoo?

Brukerens avatar
medlem i 248 måneder
 

Innleggav Hooloovoo » tor 29.01.2004 13:07

MacOSrumors hadde en artikkel på det. Jeg vet ikke om det var VPC 6 eller 7, men de det var ihvertfall oppløftende resultater 3D-spill allerede tidlig i utviklingen. Nå er riktignok ikke mosr den mest pålitelige ryktesiden, men det virket som ganske konkrete rykter om 3D-støtte i VPC. Men det var visst en stund til det ble ferdig. Kan se om jeg finner artikkelen...

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 246 måneder
 

Innleggav sniffer » tor 29.01.2004 17:28

Får i allefall håpe at MS forsøker å gå den veien. De har alle muligheter for å utnytte HW akselering maksimalt. SW98 brukte spesielle drivere, men slet med kompitabilitets problemer. MS på den andre side styrer hele prosessen, og har både kontroll over OS og VPC, så de kan faktisk få det til å virke. Får håpe at det er vilje for det hos MS, men jeg føler meg ikke helt trygg. MacTopia har visst blitt noe redusert etter at en tidligere leder der sluttet tidligere. Vet ikke detaljene rundt dette, men. Tror det mest interesante er å se hvordan det går med Darwine. Virker som at det er ett seriøst prosjekt. Siden deres gav i allefall ett godt inntrykk av at de er ganske målbevisste. Tiden vil vise. :)

Brukerens avatar
medlem i 248 måneder
 

Forrige

Returner til Spill



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]



cron