Slette språkfiler?

Diskusjon rundt Mac OS

Innleggav magnus » lør 14.02.2004 17:22

Anonymous skrev:Ja, jeg har innstalert det ++, men Mac OS vil ikke bruke den, når jeg logger ut og inn igjen er det fortsatt engelsk.

Det er det altså meg som har gjort :)
medlem i 244 måneder
 

Innleggav AdrianS » søn 15.02.2004 0:03

Jeg klarte også å slette de norske språkfilene med "Delocalizer", men fikk dem tilbake igjen ved å installere språkfilene på nytt fra systemCD--uten bruk av pacifist. Dobbeltklikk var nok, men dette var i Jaguar. Kanskje det er blitt vanskeligere siden da? Og naturligvis får du ikke språkfilene tilbake i tredjepartsprogramvare.
vh Adr.
PS. Du har naturligvis valgt riktig språk i "systemvalg"? Spør bare for ordens skyld, håper ikke du blir fornærmet! :wink:
 

Innleggav magnus » søn 15.02.2004 0:26

Ja har nok det, men han siden at han ikke finner norsk går han automatisk ned på andrevalget, altså engelsk
medlem i 244 måneder
 

språkfiler

Innleggav AdrianS » søn 15.02.2004 1:29

Ikke derfor, altså.:(
Vet ikke om det hjelper, men fant en tråd om noe lignende på Office Lines forum http://www.officeline.no/tjenester/foru ... .php?t=435[url]
Har du forøvrig sjekket om noen av sidene til produsentene av disse opprydningsprogrammene har noen troubleshooting-fora?
vh Adr
 

Innleggav magnus » søn 15.02.2004 3:18

shit dette er sykt, nå har jeg norsk igjen!!!!!!!!! BAre fikset seg selv ol. dritkult, megakult
medlem i 244 måneder
 

Forrige

Returner til Mac OS



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Ingen registrerte brukere



cron