Katt på Cube

Diskusjon rundt Apples iMac

Katt på Cube

Innleggav magnus » ons 07.04.2004 18:01

Er litt usikker på hvor jeg skal legge dette men, det er jo trossalt en Power Mac G4 Cube. Dette må være noe av de sykeste jeg noen gang har sett, for det første: Enn å sløse bort en slik klassiker som en Cube på noe sånt, og for det andre; hvem vil ha katt på Cube?, og ikke minst er nok ikke dette en optimal løsning for katten…

http://www.bonsaikitten.com/g4.html
medlem i 244 måneder
 

Innleggav simen » ons 07.04.2004 21:39

Drit i Cuben, dette er jo helt sykt. Ikke at jeg er noe sånn dyreverner, men det der er sykt !!

Brukerens avatar
medlem i 249 måneder
 

Innleggav thomasb » tor 08.04.2004 2:15

Fy ****! Det er sykt ja! Noe så perverst!!!

Administrator
Brukerens avatar
medlem i 248 måneder
 

Innleggav magnus » tor 08.04.2004 17:09

Er enig i det dere sier, det var ikke slik at jeg syntes det var trist at de hadde ødelagt Cuben, selvfølgelig er det synd på kattene, det var også min mening. Men jeg syntes det var særdeles bortkastet å bruke en slik fin maskin som en Cube, på å pine katter. Skjønner?, skjønner ikke helt hva jeg snakker om selv heller, men… :) Uansett så driver folk på å prøver å få stoppet greiene
medlem i 244 måneder
 

Innleggav epifant » tir 20.04.2004 20:50

Hehe, Bonsaikitten er vel for lengst avslørt som juksemakere som prøver å terge på seg dyrevernsaktivister... Ihvertfall i følge det jeg har hørt.

Man skal ikke tro ALT man ser på internett :wink:
(Alt som står på MAC1-forumet er selvfølgelig sant...) :lol:

Brukerens avatar
medlem i 239 måneder
 

Innleggav Gjest » tir 20.04.2004 21:37

Hehe, men bildene var jo ekte… Det så jo en vær amatør :P, så noen har ihvertfall prøvd ut "pynten"
 

Innleggav magnus » tir 20.04.2004 21:52

Det innlegget var da fra meg, bare sånn i tilfelle noen vil kritisere meg for et eller annet :) :D :P
medlem i 244 måneder
 

Innleggav admin » tir 20.04.2004 23:57

Hehe.. denne husker jeg :)

Gikk verden rundt og skapte stort furore.. ser jo helt jævlig ut, men utrolig at såå mange gikk på den..

Administrator
Brukerens avatar
medlem i 227 måneder
 

Innleggav epifant » ons 21.04.2004 15:49

Hadde ikke samme folkene noe med baby på glass også?
Eller noe i den duren?

Brukerens avatar
medlem i 239 måneder
 

Innleggav magnus » ons 21.04.2004 20:15

Hehe, nei det gikk mest i katt du…, de bare reklamerte for hvor gåttt bayer liker å ha en levende pyntegjensatnd :P
medlem i 244 måneder
 


Returner til iMac



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]