Plassering av maskin

Diskusjon rundt Apples iMac

Plassering av maskin

Innleggav zand » tor 03.06.2004 23:59

Av ren nygjerrighet lurer jeg på hvordan dere har plassert deres maskin. Om den står på bordet eller på gulvet eller hva...

Selv har jeg en G5 som står under skrivebordet, men jeg vurderer å flytte den opp når jeg får meg en Apple Cinema Display.

Brukerens avatar
medlem i 247 måneder
 

Innleggav macrules » fre 04.06.2004 0:02

Min nye eMac står selvfølgelig på skrivebordet. Har ikke vært inne på tanken å sette den under..... :lol:

Brukerens avatar
medlem i 249 måneder
 

Innleggav zand » fre 04.06.2004 0:04

:lol:

Tenker først og fremst på PowerMac-maskinene...

Brukerens avatar
medlem i 247 måneder
 

Innleggav macrules » fre 04.06.2004 0:08

Selvfølgelig. :roll:

Er maskinen så stille at den egner seg på skrivebordet? 8O

Brukerens avatar
medlem i 249 måneder
 

Innleggav zand » fre 04.06.2004 0:09

Den bråker nesten ingenting den. Grunnen til at jeg kunne tenke meg å ha den der er at den er fin å se på :)

Brukerens avatar
medlem i 247 måneder
 

Innleggav magnus » fre 04.06.2004 0:10

hehe, mine maskiner står logisk nok på bordet de og, det vil si den operative iMacen står på bordet, den andre ligger oppskrud utover et annet bord :P, iBooken min er litt overalt, bruker den når jeg ikek gidder å stå opp om morgenen, har den i sekken, av og til plassert i en bæreveske, ab og til ligger den til og med på gulvet, elelr ute :)

btw. iMac under bordet fungerer greit, du må bare passe på så du ikke stanger hodet hele tiden :P

Jeg så ikek at du hadde sagt dette med kun power mac før etter jeg hadde postet dette ( dere hadde ikke skrevet det når jeg trykket på post)
medlem i 244 måneder
 

Innleggav macrules » fre 04.06.2004 0:33

zand skrev:Den bråker nesten ingenting den. Grunnen til at jeg kunne tenke meg å ha den der er at den er fin å se på :)


He he, minner meg om noe.....

Før jeg fikk eMacen brukte jeg ibooken konstant. Fikk besøk av en gammel venn og viste han studio-programmet garageband.

"Jøss, jeg trodde du hadde mac jeg??" sier han.

"Jeg har jo det! "

"Å ja? Hmmmm, hvor er eple-symbolet da?"

"Her...på baksiden" (Legger ned skjermen og viser symbolet)

"Hmmm, visste ikke det fantes slike maccer...."

:lol:

Brukerens avatar
medlem i 249 måneder
 

Innleggav thomasb » søn 06.06.2004 18:16

Når jeg får min Power Mac G5 Dual 3GHz, så skal den stå på bordet og ikke under gulvet! :D Til tider skal den også stå uten sidedeksel på :P

Ta en liten titt på dette lille filmklippet (7.39MB):
Now you might think: Oh my god! 9 fans means it's gonna be 9 times louder!!!

LOL!!! :lol:

Administrator
Brukerens avatar
medlem i 248 måneder
 

Innleggav NickFalk » fre 18.06.2004 13:30

[quote="thomasb"]Når jeg får min Power Mac G5 Dual 3GHz, så skal den stå på bordet og ikke under gulvet! :[/quote]
Nei under gulvet er jo ikke særlig praktisk. Tungvint å få satt i CD'er etc. da. ;)

Forøvrig har min G4 stått på bordet så lenge jeg har hatt den, men vurderer å flytte den under bordplaten når jeg kobler den opp igjen. (Nedpakket grunnet flytting/oppussing). Eller kanskje jeg har igjen nok penger etter ferien til å kjøpe en G5! Tviler på at jeg har hjerte til å putte den under bordet med det første...

Brukerens avatar
medlem i 248 måneder
 

Innleggav Morpheus » fre 18.06.2004 15:56

Min iMac 17' står godt synlig oppå bordet og er eneste årsak til at jeg endte opp med denne maskinen: Kona syntes den så utrolig bra ut, og da var det greit at den kostet litt mer enn hun hadde forestilt seg....og jeg fikk meg en etterlengtet Mac!

Brukerens avatar
medlem i 238 måneder
 

Innleggav thomasb » lør 19.06.2004 0:08

NickFalk skrev:
thomasb skrev:Når jeg får min Power Mac G5 Dual 3GHz, så skal den stå på bordet og ikke under gulvet! :[/quote]
Nei under gulvet er jo ikke særlig praktisk. Tungvint å få satt i CD'er etc. da. ;)


lol :lol: Går litt fort i svingene av og til ;). På bordet og ikke under BORDET mente jeg å si, men det ble gulvet :P... hmmmm..jaja, mye moro med det.

Administrator
Brukerens avatar
medlem i 248 måneder
 


Returner til iMac



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]



cron