Hva synes folket om den nye iMacen?

Diskusjon rundt Apples iMac

Innleggav Hooloovoo » ons 01.09.2004 17:53

Nja, tror ikke de kommer til å sette ned prisene - Apples Policy på dette er at prisene i utgangspunktet skal være konstante, for at det skal være mest mulig ryddig for konsumerne. Hvis et produkt selger dårlig, eller innkjøpsprisene deres på en bestemt var synker drastisk, hender det også at de reduserer prisen. iMacenes pris og spesifikasjoner er NØYE gjennomtenkt, så de ikke skal konkurrere med eMac og PowerMac. Hvis man har to produkter som overlapper hverandre for mye, taper man penger.

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 246 måneder
 

Innleggav Spider_Jerusalem » ons 01.09.2004 22:33

Likte den, tok en stund å bli vant til utseendet. Men nå liker jeg den godt. Ennå en iMac blir nok noe av de siste jeg får i løpet av de neste årene... :(

MEN

Kanskje når iBooken bli litt gammel så gjør jeg dette?

http://forums.macrumors.com/showthread.php?t=87023
:D
(I og for seg en genialt idee, så lenge en ordner skikkelig kjøling av bla. harddisken :) )

Har noen her erfaring med modding av mac?
medlem i 236 måneder
 

Innleggav Swag » ons 01.09.2004 22:43

Det der var stilig. Men, jeg kommer aldri til å gjøre noe sånt med min kjære iBook.
medlem i 237 måneder
 

Innleggav Beate » tor 02.09.2004 18:10

Kraakegutten skrev:Har noen her erfaring med modding av mac?


Har ingen erfaring med modding selv, men om du tenker på det synes jeg dette så interessant ut: http://www.applefritter.com/node/view/3299

Men dette burde vel da bli et egen emne, heller enn å bli gjemt bort i denne tråden
medlem i 235 måneder
 

Innleggav sls » fre 03.09.2004 17:05

Har vært borte hele uken og kom hjem til info om ny iMac. Den er stilig, men ser nok ennå bedre ut i virkeligheten.

Fant denne linken: http://www.appleinsider.com/article.php?id=636

iMacen skal være bra oppgraderbar, ja.. :D

Brukerens avatar
medlem i 243 måneder
 

Innleggav MrCrox » fre 03.09.2004 17:14

jeg liker den nye imacen.. og det virker som NRK begynner å få øynene opp for apple. Det er i alle fall en ny iMac i topp20tv på nrk2 no..
medlem i 237 måneder
 

Innleggav pale » fre 03.09.2004 17:26

magnus skrev:bare nesten? :S Har så lyst på en at jeg holder på å dø…
Har mere lyst på en bærbar. Men ville byttet ut min nåværende stasjonære nårs om helst mot den maskina jeg sitter på i dag, en "god" gammeldags windows maskin med nopk krefter under beltet til at den støyer som bare djevelen.....
medlem i 235 måneder
 

Innleggav MrCrox » fre 03.09.2004 17:28

jeg også har lyst på en... med med tanke på at jeg har brukt mellom 20 og 25 tusen på eplehuset de siste tre-fire månedene må jeg vente litt....
medlem i 237 måneder
 

Innleggav caragdur » tir 07.09.2004 23:46

Sinnsykt den er pen <3<3
Hadde tenkt å vente til de kom ut med en G5 PB, men tror jeg må ha denne!
Nå har ikke jeg verdens største pengbok for å si det mildt. Så jeg lurte på om noen vet om det går ann å få 2GB ram i den for mindre en 10k?
medlem i 234 måneder
 

Innleggav magnus » ons 08.09.2004 15:49

Er en del billigere i diverse nettbutikker, bare pass på at du får rett type.

Noen som har noen formeninger om vi snart kommer til så se et bedre skjermkort i iMacen? Selv synes jeg at noe slikt som Ati RAdeon 9600 128 mb hadde vært passe :S
medlem i 244 måneder
 

Forrige

Returner til iMac



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]