iMac G5 Bluetooth

Diskusjon rundt Apples iMac

iMac G5 Bluetooth

Innleggav iPanda » tor 16.09.2004 21:13

Noen som vet om man får en intern bluetooth løsning også om man kjøper dette senere eller må man da bruke en usb-dongle ? Skulle gjerne bestillt nå men har fått et pakketilbud som er standardisert uten Bluetooth :cry:

Brukerens avatar
medlem i 241 måneder
 

Innleggav netromac » fre 24.09.2004 13:12

Bluetooth er kun tilgjengelig som BTO internt.

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 237 måneder
 

Innleggav jervi » fre 24.09.2004 15:10

netromac skrev:Bluetooth er kun tilgjengelig som BTO internt.

Kan man ikke plugge inn en sånn sak i USB-porten? Det blir mindre estetisk og sånn, men det burde da funke? Gjør det på min TiBook, fungerer bra det...

Brukerens avatar
medlem i 249 måneder
 

Innleggav magnus » tir 28.09.2004 16:09

Tror det har blitt sånn som på Power MAc nå, det er et lite kort inne i maksinen, det kan vel etterinnstaleres, problemet blri vel heller å få tak i det. Er ikke helt sikker på dette.
medlem i 244 måneder
 

Re: iMac G5 Bluetooth

Innleggav Larsabal » tir 28.09.2004 21:37

I følge Officeline er det billigere og like bra med en usb-variant ved ettermontering. Tidligere problemer med oppgraderinger som ikke funket osv er ikke et problem lenger, såfremt man kjøper usb-enhet fra D-Link.

Hentet min nye iMac G5 20" i dag og skal kjøpe usb-BT i morgen :-)

Larsabal
medlem i 233 måneder
 

Innleggav magnus » ons 29.09.2004 8:48

Gratulerer med ny maksin. Men greia er den at det er så uendelig mye mer trådlsøt og ryddig når det er innbygd :)
Selv har jeg ekstern, og er gått fornøyd med det, men synes det skulle ha vært lettere å ettermontere intern blåtann, omtrent som å ettermontere AirPort-kort.
medlem i 244 måneder
 


Returner til iMac



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]



cron