Bytte intern harddisk

Diskusjon rundt Apples iMac

Bytte intern harddisk

Innleggav Brhm » tir 28.12.2004 4:44

Hallo...

Kjøpte iMac G5 og ser i etterpåklokskap at eg skulle lagt litt meir pengar i harddisk. Nå vurderer eg å kjøpe ein ny å sette inn...
Spørsmål:
1. Kan eg bruke kva som helst S-ATA disk berre større enn den som står i? Er det nokon som har anbefalinger her? Kva disk er det som egentlig står i (80GB)?
2. Kan eg med CarbonCopy Cloner på ein enkel og sikker måte kopiere heile nåverande harddisk over på den nye? Korleis fungerer dette i så fall? Må det brennast på ein heil stabel med DVDar?

Ellers er det kjekt med Dykkar tidlegare erfaringar med tilsvarande situasjon...

God Jul forresten...

Brukerens avatar
medlem i 235 måneder
 

Innleggav thomasb » tir 28.12.2004 11:41

Her er Apple sine guider til hvordan bytte ut deler i iMac G5 :)
http://docs.info.apple.com/article.html?artnum=300205

Bytte av harddisk ser etter å ha sett på guiden til Apple, ganske enkelt ut :). Det er godt det er noe man kan gjøre selv, uten at det går utover garantien!

Administrator
Brukerens avatar
medlem i 248 måneder
 

Innleggav Brhm » tir 28.12.2004 14:54

Takk for linken. Dette ser enkelt ut, men etter kontakt med apple fann eg desverre ut at harddisker som ikkje apple sjølv skaffer til veie bryter garantien. Derimot forklarte apple-medarbeideren eg snakka med at dei sjølvsagt ikkje kan finne ut om eg har hatt noko annan harddisk i maskina om eg set i den gamle i tilfellet eg skulle få problem eg ikkje kunne ordne sjølv. Har forresten sett litt på sidene som forklarer CarbonCopy Cloner men det var litt gresk for meg. Nokon som kan forenkle og utdjupe sine erfaringer. Eventuelt henvise til tilsvarande program.

Eit anna spørsmål har imidlertid dukka opp. Vil ein ekstern FireWire-disk vere å foretrekke med tanke på ytelse? Då tenker eg til dømes på billed- og videoredigering.

Brukerens avatar
medlem i 235 måneder
 

Innleggav netromac » tir 28.12.2004 22:03

Interne disker vil nesten alltid være raskest uansett, og er klart å anbefale. Dog gjør en god FW disk en utmerket jobb, og har den fordelen at man bare kan plukke den med seg hvis man skal besøke en kompis, dra med seg arbeide mellom jobb og skole m.m.

Når det gjelder Carbon Copy Cloner er dette et utmerket program, og er perfekt for å overføre data fra en disk til en annen. Den lager rett og slett en blåkopi av hele disken for deg hvis du vil det.

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 238 måneder
 

Innleggav Brhm » ons 29.12.2004 0:32

netromac skrev:Når det gjelder Carbon Copy Cloner er dette et utmerket program, og er perfekt for å overføre data fra en disk til en annen. Den lager rett og slett en blåkopi av hele disken for deg hvis du vil det.


Korleis fungerer CCC i praksis? Må eg brenne data i tilsvarande størrelsesorden som disken som skal kopierast? Blir innholdet komprimert, eller bruker programmet andre lure triks?

I apple sin guide står det at ein skal bytte med den disken som dei har sendt. Er det nokon der ute som har iMac G5 med 160 eller 250 disk som veit kva fabrikat disken er eller kan finne det ut?

Brukerens avatar
medlem i 235 måneder
 

Innleggav magnus » søn 09.01.2005 15:55

WDC WD1600JD-40GBB2 (160 GB)

WDC Betyr at det er en Western Digital Caviar.
medlem i 245 måneder
 


Returner til iMac



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]