Koble iMac G4 til TV

Diskusjon rundt Apples iMac

Innleggav energyst » tor 06.01.2005 17:22

Tuller, nei! Det er ikke alt om Mac som må gå gjennom dette forumet vettu!
Om noen lurer på en pris på Mac, er det ikke da like greit at de går på Apple.no sine sider istedenfor at noen poster en post med bilder, spec og priser på alle modellene her?

Det er mye info som like gjerne kan holdes utenfor forumet. Når det gjelder faktaopplysninger som hvilken kabel man skal bruke så ser jeg ikke helt problemet med å vise at med google finner man svaret med en gang. Hvis du trykker på første linken i det google kom frem til og se på høyre side på Applesiden du kom på så står svaret, et bilde av kabelen og mest sannynlig en link til hvor den kan kjøpes!

Kvalitet fremfor kvanitet på forumet sier jeg, men du ser tydeligvis annerledes på det... vel, ve



Og det skal du sitte som vaktbikkje på?

Det betyr jo at vi andre må rette oss etter dine høyst personlige meninger om hvordan dette forumet behandles. Rart for dette er nytt for meg av hva jeg opplever i andre forumer. Denne gangen tuller du?

Brukerens avatar
medlem i 237 måneder
 

Innleggav Magnuc » tor 06.01.2005 17:39

energyst skrev:
Tuller, nei! Det er ikke alt om Mac som må gå gjennom dette forumet vettu!
Om noen lurer på en pris på Mac, er det ikke da like greit at de går på Apple.no sine sider istedenfor at noen poster en post med bilder, spec og priser på alle modellene her?

Det er mye info som like gjerne kan holdes utenfor forumet. Når det gjelder faktaopplysninger som hvilken kabel man skal bruke så ser jeg ikke helt problemet med å vise at med google finner man svaret med en gang. Hvis du trykker på første linken i det google kom frem til og se på høyre side på Applesiden du kom på så står svaret, et bilde av kabelen og mest sannynlig en link til hvor den kan kjøpes!

Kvalitet fremfor kvanitet på forumet sier jeg, men du ser tydeligvis annerledes på det... vel, ve



Og det skal du sitte som vaktbikkje på?

Det betyr jo at vi andre må rette oss etter dine høyst personlige meninger om hvordan dette forumet behandles. Rart for dette er nytt for meg av hva jeg opplever i andre forumer. Denne gangen tuller du?

Jeg vaktbikkje? Jeg har da aldri klaget på at noen kommer med info her... Er vel mer du som er vaktbikkje sånn som du driver og klager på hvordan jeg svarte på denne posten.

Brukerens avatar
medlem i 236 måneder
 

Innleggav energyst » tor 06.01.2005 17:53

Dette er siste innleget mitt men du provoserer sånn med det du sier.

Du sier at du ikke klager:
Det er mye info som like gjerne kan holdes utenfor forumet. Når det gjelder faktaopplysninger som hvilken kabel man skal bruke så ser jeg ikke helt problemet med å vise at med google finner man svaret med en gang. Hvis du trykker på første linken i det google kom frem til og se på høyre side på Applesiden du kom på så står svaret, et bilde av kabelen og mest sannynlig en link til hvor den kan kjøpes!

Kvalitet fremfor kvanitet på forumet sier jeg, men du ser tydeligvis annerledes på det... vel, ve


Og jeg klager ikke på deg. Jeg forsvarer han som la inn innlegget. Jeg mener fortsatt at alle må føle seg frie til å be om hjelp her. Kanskje noe er mer late og ikke søker litt først og kanskje noen er nybegynnere og ikke er så flinke til sånt. Men det kan andre ikke bedømme utifra et innlegg og da må vi ta det som det det er eller som du burde gjort; ignorert innlegget istedet for å gjøre livet surt.

Jeg vet du fyrer opp av innleggene mine som jeg skriver i denne tråden men det samme gjør jeg av dine. Jeg forstår hva du sikter til men ser det som umulig å bedømme andres kunnskap utifra et innlegg. Men skjønner du hva jeg sikter til også - det med at alle er velkomne og sånt?

Brukerens avatar
medlem i 237 måneder
 

Innleggav Magnuc » tor 06.01.2005 18:09

energyst skrev:Dette er siste innleget mitt men du provoserer sånn med det du sier.

Du sier at du ikke klager:
Det er mye info som like gjerne kan holdes utenfor forumet. Når det gjelder faktaopplysninger som hvilken kabel man skal bruke så ser jeg ikke helt problemet med å vise at med google finner man svaret med en gang. Hvis du trykker på første linken i det google kom frem til og se på høyre side på Applesiden du kom på så står svaret, et bilde av kabelen og mest sannynlig en link til hvor den kan kjøpes!

Kvalitet fremfor kvanitet på forumet sier jeg, men du ser tydeligvis annerledes på det... vel, ve


Og jeg klager ikke på deg. Jeg forsvarer han som la inn innlegget. Jeg mener fortsatt at alle må føle seg frie til å be om hjelp her. Kanskje noe er mer late og ikke søker litt først og kanskje noen er nybegynnere og ikke er så flinke til sånt. Men det kan andre ikke bedømme utifra et innlegg og da må vi ta det som det det er eller som du burde gjort; ignorert innlegget istedet for å gjøre livet surt.

Jeg vet du fyrer opp av innleggene mine som jeg skriver i denne tråden men det samme gjør jeg av dine. Jeg forstår hva du sikter til men ser det som umulig å bedømme andres kunnskap utifra et innlegg. Men skjønner du hva jeg sikter til også - det med at alle er velkomne og sånt?

Ser ikke helt hva som kan oppfattes som klaging av det du siterte meg på... Det er jo bare hva jeg synes .. Klagde da ikke på noe som helst jeg..

Ser heller ikke helt poenget med å forsvare han som la inn inlegget. Jeg ga han jo bare et tips om at google veldig ofte gir svar på spørsmål fortere enn hva et forum kan gjøre. Om man ikke gir nybegynnerne slike hint så blir de jo nybegynnere for alltid da...? Gjort livet surt? Ga jo en link til hvor han kunne finne løsningen (ikke helt ettersom jeg leste feil på G4).

Brukerens avatar
medlem i 236 måneder
 

Innleggav thomasb » tor 06.01.2005 18:37

Dette blir for dumt. Det holder nå :)

Administrator
Brukerens avatar
medlem i 247 måneder
 

Forrige

Returner til iMac



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]



cron