Hvilke 3-partsprodukter støttes 100% av Mac OS X?

Diskusjon rundt Mac OS

Hvilke 3-partsprodukter støttes 100% av Mac OS X?

Innleggav thomasb » tir 01.02.2005 11:01

Lurer du på hvilke hvilke 3-partsprodukter som støttes av Mac OS X? Ta en titt på Apple sine lister! :)
http://www.apple.com/macosx/upgrade/devices.html

Det er godt mulig det er flere 3-partsprodukter enn det Apple lister opp på den siden, som støttes av Mac OS X i dag. Likevel, ved å kjøpe produkter som står på den listen, kan man være 99.99% sikker på at det en kjøper vil fungere sammen med Mac OS X :)

Administrator
Brukerens avatar
medlem i 247 måneder
 

Innleggav Kristian » man 21.03.2005 23:05

Greit å vite det der, ja!
medlem i 232 måneder
 

Innleggav sparchy » ons 11.05.2005 13:26

har nettopp bestilt en Canon printer i5000. Den står ikke i listen, men den er Mac compatibel iflg Canon. Håper det ikke blir noe krøll her. Noen som har en slik printer?

Brukerens avatar
medlem i 246 måneder
 

Innleggav Otsego » ons 11.05.2005 13:33

Canon printeren din er ikke støttet av Mac OS X out-of-the box. Du må installere driverene som kan finnes på Canon sin hjemmeside. Printeren min står heller ikke på den sia, men funker fett når jeg lasta ned driverene :)

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 237 måneder
 

fungerer fint.

Innleggav fmatre » søn 15.05.2005 13:50

Jeg bruker selv min Canon i5000 mot macen, fungerer helt utmerket.
Vanvittig bra printer btw! :-)
medlem i 227 måneder
 

Innleggav iZappa » søn 15.05.2005 14:01

Slenger meg på der. Kjøpte selv en mindre printer i samme Canon serie og den støtter OSX som bare det. Det er bare å installere driverne fra cd'en som følger med. Tror jammen du får med noen printeprogrammer. Noen som bruker slike programer foresten som følger med pprintere, kamera, cd-brennere osv... Nåja litt off-topic

Brukerens avatar
medlem i 232 måneder
 

Innleggav sparchy » lør 21.05.2005 12:07

Hvor er listen over mobiltelefoner som støttes av OSX? Ligger ikke på linken som det er henvist til.
http://www.apple.com/macosx/upgrade/devices.html

Brukerens avatar
medlem i 246 måneder
 

Innleggav admin » lør 21.05.2005 12:24

http://www.apple.com/macosx/features/isync/devices.html

Der finner du mobiltelefonene som støttes av iSync. Regner med det er det du tenker på?

Administrator
Brukerens avatar
medlem i 227 måneder
 

Innleggav Snusi » tor 15.09.2005 11:49

Hva med Canons relativt nye kamera EOS 350 D? Det står ikke på listen men det er kanskje fordi det er nytt? Noen som vet? Skal kjøpe det....

Brukerens avatar
medlem i 227 måneder
 

Innleggav fmandal » tor 15.09.2005 12:31

Tror ikke programvaren som følger med fungerer. Den gjorde ikke det for en stund siden, men jeg har ikke prøvd i det siste - og i dag ligger kabelen selvsagt hjemme. Men uansett er det jo begrenset hva du trenger skal funke - det å overføre bilder med kabel fra kameraet funker selvsagt fjell. (Selv om det anbefales å bruke kortleser)

Uansett, kameraet er digg :bitchin:

Brukerens avatar
medlem i 227 måneder
 

Innleggav andrenos1987 » tor 15.09.2005 13:16

Snusi skrev:Hva med Canons relativt nye kamera EOS 350 D? Det står ikke på listen men det er kanskje fordi det er nytt? Noen som vet? Skal kjøpe det....
Jeg har det kameraet, og det fungerer helt fint på Mac ;)

Brukerens avatar
medlem i 225 måneder
 

Innleggav dibon » tor 15.09.2005 13:28

Jeg har en Deskjet 930C den står på listen, men funker veldig dårlig :( skriver bare ut masse tall og annet piss. + skriver stopper aldri å skrive ut!!

Noen som vet feilen?

Har også lasta ned drivere fra HP.com

Brukerens avatar
medlem i 226 måneder
 

Innleggav Haaland » tor 15.09.2005 14:39

Snusi skrev:Hva med Canons relativt nye kamera EOS 350 D? Det står ikke på listen men det er kanskje fordi det er nytt? Noen som vet? Skal kjøpe det....


Det funker fint med OS X, men iPhoto støtter ikke .cr2 (raw) ennå. For å omgjøre de må du bruke programvaren som følger med kameraet (det skal gjøre det, har ikke testa det...). Ellers så funker det jo utmerket med PS CS2.

Image Capture støtter kameraet fullt ut (så vidt jeg har merket).

Brukerens avatar
medlem i 230 måneder
 

Innleggav Zepticon » man 24.10.2005 10:33

Fant ingen Webcams der da...
Noen som vet om mac-supportet cams? bortsett fra det fra Apple selv da...
medlem i 222 måneder
 

Innleggav Nikoraisan » man 24.10.2005 10:39

sparchy skrev:har nettopp bestilt en Canon printer i5000. Den står ikke i listen, men den er Mac compatibel iflg Canon. Håper det ikke blir noe krøll her. Noen som har en slik printer?

fmatre skrev:Jeg bruker selv min Canon i5000 mot macen, fungerer helt utmerket.
Vanvittig bra printer btw!


mener dere kanskje iP5000? Jeg har litt vansker for å finne en i5000 hos canon.

Erfaren
Brukerens avatar
medlem i 230 måneder
 

Neste

Returner til Mac OS



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]