Reprasjon av Mac i Moss ?

Diskusjon rundt garanti og service på produkter fra Apple og andre leverandører

Reprasjon av Mac i Moss ?

Innleggav MacGirl » lør 03.02.2007 1:09

Hei jeg lurer på om det er noen som vet om noen som reparerer Mac i Moss eller i nærheten ?

De på Infografikk i Sarpsborg hadde så mye og gjøre at jeg må sikkert vente lenge uff og det klarer ikke jeg vil ha en Reparert den litt fortere så fint om noen vet om steder som kan gjøre det raskt og bra :)

Brukerens avatar
medlem i 245 måneder
 

Innleggav fredriku » lør 03.02.2007 1:21

Nå er det desverre ingen som driver reparasjon av Macer her i Moss, såvidt meg bekjent, mulig du kan høre med Eplehuset i Oslo e.l? Eller så kan du beskrive problemet, så kan jeg muligens være behjelpelig :)

Brukerens avatar
medlem i 211 måneder
 

Innleggav MacGirl » lør 03.02.2007 2:49

Takker for svar :)

Det er en del som er galt med den uff :,( Ladern er kaputt den begynte og ryke av og brenne.

Så må jeg ha nytt Batteri for den har ikke mye levetid veeeeldig dårlig og varer ikke noe uten at jeg må ha lader i hele tiden men nå kan jeg ikke ha i lader da.

Så er det 2 taster jeg må få på plass. Og så kansje har det skjedd noe galt inne der hvor ladern skal inn :,(

Så jeg tør ikke bare kjøpe nu lader for jeg prøvde den til samboern min og det knistrer av den og så kan ikke bruke den heller :,(

Mye rart :)

Brukerens avatar
medlem i 245 måneder
 

Re: Reprasjon av Mac i Moss ?

Innleggav Grape » lør 03.02.2007 10:16

MacGirl skrev:De på Infografikk i Sarpsborg hadde så mye og gjøre at jeg må sikkert vente lenge uff

Hvor lang ventetid er det hos InfoGrafikk nå?

Brukerens avatar
medlem i 224 måneder
 

Innleggav MacGirl » lør 03.02.2007 10:59

De svarte bare at de hadde mye å gjøre nå og at de skulle kontakte meg når de fikk tid. Har spurt dem to ganger tidligere om det med skruene som manglet og har aldri fått noe svar fra dem.

Brukerens avatar
medlem i 245 måneder
 

Re: Reprasjon av Mac i Moss ?

Innleggav justsen » tor 16.10.2008 12:53

Jeg vil anbefalle http://www.epleservice.no de holder til i Sarpsborg.
Jeg har hatt kontakt med de tidligere og er utrolig kjappe og yter meget god service.
Flere av mine venner har også brukt disse og fått varene kjapt og gode prise.

Virkelig å anbefalle.

/stian
medlem i 186 måneder
 


Returner til Garanti og service



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]