Sør Trøndelag - Trondheim - TLUG – Trondheim Linux User Grou

Her oppfordres det til å legge ut informasjon om Linux brukergrupper, og om evt. nye brukergrupper som søker nye medlemmer.

Innleggav yngvestein » tir 13.02.2007 14:09

Noen her som skal på foredraget om Greenphone i kveld da?

Brukerens avatar
medlem i 213 måneder
 

Innleggav akai » tir 13.02.2007 14:45

yngvestein skrev:Noen her som skal på foredraget om Greenphone i kveld da?


Jeg skal! :)
medlem i 213 måneder
 

Innleggav akai » tir 13.02.2007 14:56

Sammy skrev:Her får man jo både i pose og sekk på en gang.. :)

Kjempefint at TLUG er oppegående og her dukker jo også TUUG opp som et alternativ.

Ser derfor ikke noen grunn til at vi danner enda en ny gruppe og oppfordrer hver enkelt til å ta kontakt med disse.

Sammy 8-)


TLUG har nå fått mye mer informasjon opp på sine websider - se http://www.tlug.no.
Vi har også fått på plass Innmeldings-skjema for de som måtte ønske å bli medlem på http://www.tlug.no/join :)
medlem i 213 måneder
 

Innleggav Lomz » tir 13.02.2007 18:59

Jeg må si jeg syntes det var en imponerende fin side., Kanskje jeg skal bli medlem der når jeg til høsten flytter litt nordover

Brukerens avatar
medlem i 214 måneder
 

Innleggav akai » tir 13.02.2007 20:08

Lomz skrev:Jeg må si jeg syntes det var en imponerende fin side., Kanskje jeg skal bli medlem der når jeg til høsten flytter litt nordover


Nå må jeg til sidens forsvar si at den ikke er spesielt estetisk pen enda. Det kommer noe CSS og litt grafikk med tiden. Resten er egentlig på plass vil jeg påstå :-)
medlem i 213 måneder
 

Innleggav fmandal » tir 13.02.2007 20:21

Ikke imponert over brukervennligheten på tlug.no: prøvd å navigere i arkivet eller? Ikke akkurat imponerende fra en gjeng med geeks :bitchin:

Brukerens avatar
medlem i 227 måneder
 

Innleggav akai » tir 13.02.2007 22:37

fmandal skrev:Ikke imponert over brukervennligheten på tlug.no: prøvd å navigere i arkivet eller?


Huff da, den mappen skulle ikke vært publisert, den er kun for intern arkivering av ting som har stått på sidene. Beklager. Den er fjernet nå. Nå tror jeg nok menyen ser noe bedre ut?

Forøvrig er tilbakemeldinger tvingende nødvendig for å kunne lage et godt nettsted. Primærfunksjonen for TLUG er dog ikke webdesign. Spredningen av Linux i Midt-Norge er kanskje derimot noe mer avhengig av at informasjon pressenteres på en god måte. Derfor er også god webdesign en målsetning, men ikke for meg.

PS: Vi har tidligere prøvd oss en rekke ganger på å få laget oss både logo og webdesign men medlemmene har kollektivt forkastet forslagene. Kom gjerne med noen :)
medlem i 213 måneder
 

Innleggav Lomz » tir 13.02.2007 23:37

akai skrev:
Lomz skrev:Jeg må si jeg syntes det var en imponerende fin side., Kanskje jeg skal bli medlem der når jeg til høsten flytter litt nordover


Nå må jeg til sidens forsvar si at den ikke er spesielt estetisk pen enda. Det kommer noe CSS og litt grafikk med tiden. Resten er egentlig på plass vil jeg påstå :-)

Jeg syntes faktisk siden var fin jeg da, men jeg har kanskje litt rar smak

Brukerens avatar
medlem i 214 måneder
 

Forrige

Returner til Norske Linux Brukergrupper



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Ingen registrerte brukere



cron