*LØST* Leopard/iLife 08 install - iweb og kontakter

*LØST* Leopard/iLife 08 install - iweb og kontakter

Innleggav petterandreas » man 12.11.2007 21:02

Hei,

Jeg kommer en av de nærmeste dagene til å oppgradere til Leopard (clean install) og iLife 08.
Derfor lurer jeg på følgende:
- Hvordan vil det være med mine iWeb-prosjekter? Vil jeg på noen måte få de med?
- Det samme med kontaktene mine i addresseboken?
- Må jeg installere alle Photoshop-brushes på nytt også?

Det helst vil ha svar på er om disse programmene lagres i et bibliotek av noe slag som jeg bare kan dra over på en ekstern harddisk..

Har prøvd å søke, men trådene ser ut til å være slettet.
Sist endret av petterandreas den man 12.11.2007 21:25, endret 1 gang

Brukerens avatar
medlem i 207 måneder
 

Re: Leopard/iLife 08 install - iweb og kontakter

Innleggav remixenX » man 12.11.2007 21:06

- Iweb vet jeg ikke noe om
- Kontakter: Trykk arkiv -> eksporter -> adressebok-arkiv

Brukerens avatar
medlem i 203 måneder
 

Re: Leopard/iLife 08 install - iweb og kontakter

Innleggav arveT » man 12.11.2007 21:14

iWeb prosjektene dine kan du få med deg ved å lagre "domain" filene dine på en ekstern harddisk/brenne de ut på CD (søk etter domain i finder/spotlight, og du vil få opp en/flere filer med iWeb ikon som heter "domain")

Adressebok kontaktene dine kan du eksportere ved å velge Arkiv-> lag sikkerhetskopi og velge Arkiv -> tilbakestill til sikkerhetskopi når du har installert Leopard (regner med denne funksjonen også finnes i Leopardversjonen av Adressebok) Alternativt kan du eksportere ett og ett vCard og importere de igjen

Photoshop Brushes vet jeg desverre ikke hvordan du lett overfører, men regner med de ligger i en mappe et sted som bare er å dra over til samme sted etter at du har installert Leopard
medlem i 229 måneder
 

Re: Leopard/iLife 08 install - iweb og kontakter

Innleggav petterandreas » man 12.11.2007 21:15

Er "Domain.sites" som ligger i /Users/Petter/Library/Application Support/iWeb du tenker på?

Takk for hjelpen :-D

Brukerens avatar
medlem i 207 måneder
 

Re: Leopard/iLife 08 install - iweb og kontakter

Innleggav arveT » man 12.11.2007 21:24

mener det er den ja... hvis du åpner filen (dobbelklikker) og får opp siden din i iWeb skal det stemme. :-)
medlem i 229 måneder
 


Returner til Programvare



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]



cron