All ære til Humac

Diskusjon rundt garanti og service på produkter fra Apple og andre leverandører

All ære til Humac

Innleggav vegavnil » søn 09.03.2008 1:44

Jeg skulle på eplehuset å skifte topplokket på MacBooken min hin dagen, da jeg hadde fått knukket at på begge sidene under tastaturet. Mannen i kassen sa at det ville ta opp til 15 dager å få inn delen og montere den og dem må som sagt ha maskinen hele tiden. Jeg synes dette ble litt lenge uten min kjære Book så jeg prøvde humac. Der sa dem at de skulle bestille inn delen til meg, men ikke ha macen. Jaja tekte jeg, så får jeg melding 2 dager etterpå om at delen er kommet, stakk en tur nedom, leverte Booken i en halv time og jobben var gjort.
Var ikke det ekstremt fort?
Burde ikke Eplehuset "lære" av dette. For meg er det iallfall rart at Eplehuset må ha maskinen til alt mulig sjekk om det er selforskyldt osv...

Iallfall, all ære til humac!

Takktakk

Brukerens avatar
medlem i 198 måneder
 

Re: All ære til Humac

Innleggav Koomin » søn 09.03.2008 12:18

Koselig å høre om slike hendelser. Begynner å miste helt den store feelen for Eplehuset. Har hatt et par treff med dem, der de ikke alltid har vært like hyggelige.

Brukerens avatar
medlem i 214 måneder
 

Re: All ære til Humac

Innleggav Suki » søn 09.03.2008 13:00

Liker ikke Humac jeg da... litt uhyggelige folk (og han ene snuser minst 6 snus om gangen!..gigasnuser)

Jeg har bestillt et mac-spill for ca. 4-5 måneder siden, men har enda ikke fått det. det er jævelig kjipt med tanke på at jeg allerede har betalt for det...

Brukerens avatar
medlem i 197 måneder
 

Re: All ære til Humac

Innleggav Mea Culpa » tor 13.03.2008 14:41

4-5 månedes siden?

Hva i alle dager er det du har bestilt?
medlem i 220 måneder
 

Re: All ære til Humac

Innleggav nicho » ons 23.04.2008 13:23

Suki skrev:Liker ikke Humac jeg da... litt uhyggelige folk (og han ene snuser minst 6 snus om gangen!..gigasnuser).


"Jeg liker ikke Sverige for jeg møtte et rasshøl av en svenske en gang. Han var skikkelig gigarasshøl." Sorry ass, men dette var for bra til å gå forbi.

Synd med spillet ditt. Ta kontakt med de og be de om å få pengene tilbake da, hvis du allerede har betalt for det. Ta med deg kvittering som bevis i så tilfelle.

Erfaren
Brukerens avatar
medlem i 221 måneder
 

Re: All ære til Humac

Innleggav Nikoraisan » ons 23.04.2008 13:43

Trådstarter: Honnør til deg for at du lager en skrytetråd. Det er alt for få som sier noe når det er positive ting, og alt for mange som er mer opptatt av å klage sin nød til folk som ikke har noe med saken å gjøre. Kudos!

Suki: Djeeses... Ikke meningen å være frekk, men du hadde ikke vurdert å stikke innom for å spørre hvor spillet blir av da?
Har du en kvittering på betalt depositum, og de har drøyet så lenge, vil jeg mene du burde få pengene tilbake (eventuelt en tilgodelapp).

Erfaren
Brukerens avatar
medlem i 230 måneder
 

Re: All ære til Humac

Innleggav mmoland » ons 23.04.2008 14:36

Selv har jeg god erfaring med begge stedene (humac på oslo city og eplehuset i operapassasjen). Synes begge steder kjører jævlig stive priser, men sånn er det bare. Bare blitt møtt med smil, kundeservice og vennlighet både på humac og eplehuset.
medlem i 198 måneder
 


Returner til Garanti og service



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]



cron