feil på MBP

Diskusjon rundt garanti og service på produkter fra Apple og andre leverandører

feil på MBP

Innleggav furia » tor 03.04.2008 17:54

viser seg at jeg har feil på selve underdekselet på MBP. Dette skulle jeg visnok ha sett selv da jeg åpnet esken for 10 dager siden, Nå må jeg levere inn og være uten maskin i mange dager fordi det nå må sees på av en reperatør (hvis jeg hadde kommet dagen etter hadde jeg fått ny med en gang..) Forrige mac måtte bytte hovedkort og grafikk kort. Nå denne feilen. orker ikke å lære meg PC, men orker ikke at alle Mac maskiner jeg får som er i stykker. Synes servicen er så dårlig og arrgant. De kunne jo ihverfall beklage at de lever ut dårlige maskiner.

Så spm er: Har noen hatt en maskin uten problemer?
medlem i 192 måneder
 

Re: feil på MBP

Innleggav isakbarnet » tor 03.04.2008 18:01

Jeg har! :-) iBook G4 fra 2005. Den er fortsatt min hovedmaskin, aldri hatt problemer med den.

Alt var bedre før ;)

Brukerens avatar
medlem i 199 måneder
 

Re: feil på MBP

Innleggav danny-k » lør 26.04.2008 4:07

Jeg har hatt mange mbp er, og ikke en eneste har vært uten feil! Men kommer aldri til å slutte å bruke el kjøpe mbp pga det :) Bedre maskin får man ikke :)
medlem i 193 måneder
 

Re: feil på MBP

Innleggav ball » lør 26.04.2008 10:13

jeg fikk en macbook pro i januar, hadde noen kernel panics og den del problematikk rundt dvale/oppvåkning. fikk byttet den i løpet av få dager, så fikk jeg en som fungerer 100%

men jeg kaster meg på at mac var bedre før da maskinene ikke gikk i kollosale kvanta og var PPC-baserte.

Brukerens avatar
medlem i 218 måneder
 

Re: feil på MBP

Innleggav MrCrox » lør 26.04.2008 10:30

Husk at du kan ha krav på å få lånemaskin. Se forbrukerkjøpsloven.
medlem i 238 måneder
 

Re: feil på MBP

Innleggav JTE90 » lør 26.04.2008 10:33

Min første Mac, en iBook g4 var helt uten problemer (minus noen småting jeg ikke skjønte da jeg var helt fersk, som de forresten tok med god service og lærte meg)

Har nå en MacBook hvis vifte er helt mongo, og her har jeg problemer med servicen jeg også, burde være en helt simpel garantisak når jeg ikke har hatt den lenge (1mnd ca.) og ringte for å høre om det bare var å levere den inn... endte opp med å sitte i tlf. 2t eller noe uten at jeg egentlig kom frem til noe annet enn at jeg kan levere den inn... syntes ikke telefon supporten er det beste i verden, men er ikke kjent med face-to-face service dersom man går i butikk...

Brukerens avatar
medlem i 223 måneder
 

Re: feil på MBP

Innleggav johnarnejohnarne » lør 26.04.2008 10:51

om du ser vekk fra at jeg måtte gjøre noen software-oppdateringer for å fjerne viftestøy o.l. har jeg ikke hatt noen problematikk hverken med macbooken jeg kjøpte høsten 2006, eller macbook proen jek kjøpte våren 2007. mulig jeg bare har ahtt flaks da kanskje?
medlem i 212 måneder
 


Returner til Garanti og service



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]