AppleCare Protection Plan sikrer at alle reparasjoner utføres av Apple-autoriserte teknikere med originale Apple-deler.(2) Denne avtalen dekker deler og arbeid i tre å fra datoen Apple-maskinen ble kjøpt. Avtalen inneholder på-stedet-reparasjon for skrivebordsmaskiner og verdensomspennende dekning for reparasjoner, noe som kan være veldig viktig hvis du reiser utenlands.
(1) På-stedet-service er ikke tilgjengelig alle steder. Du finner mer informasjon i Vilkår og betingelser.
(2) Reparasjonsservicen kan enten foregå på stedet, hos reparatør eller via ekspressbud. Hvilken service som er tilgjengelig, kommer an på produkttype og hvor den Apple-autoriserte serviceleverandøren befinner seg. Det kan også hende at Apple ber kunden om selv å erstatte komponenter med deler som er enkle å installere.
(3) Tilgang til webbaserte ressurser krever at du har en kompatibel Internett-tjenesteleverandør. Avgifter kan komme i tillegg.
(4) Xserve og Mac OS X Server omfattes ikke av AppleCare Protection Plan.
(5) Lokale telefontakster kan komme i tillegg. Telefonnumre og åpningstider kan variere og kan bli endret.
På- stedet- service er tilgjengelig for de fleste typer desktop-maskiner dersom det Dekkede utstyr
befinner seg innen en 80 kilometer radius fra en autorisert Apple-butikk, som tilbyr slik service i ett av
de landene som fremgår av listen i punkt 7(d). Apple sender i slike tilfeller en servicetekniker til
stedet hvor det Dekkede utstyret befinner seg. Service vil bli utført på stedet, alternativt vil
serviceteknikeren bringe det Dekkede utstyr til et Apple-autorisert servicested eller et Apple-
servicested for å bli reparert der.
Returner til Garanti og service
Registrerte brukere: Ingen registrerte brukere