Apple-support nivå 2 ( Nordic team)

Diskusjon rundt garanti og service på produkter fra Apple og andre leverandører

Apple-support nivå 2 ( Nordic team)

Innleggav Tobben85 » man 16.06.2008 18:18

Noen som har erfaring med applesupport nivå 2?
Skal reklamere på en MB. Har fått case-nr og telefon nr til konsulent i Nordic-team hos apple-support. Problemet er at konsulenten hverken svarer på mail eller telefon (voice mail). Har ventet en uke siden første henvendelse, er det bare jeg som er utålmodig eller bør jeg ringe apple-support å be dem ordne opp?
medlem i 209 måneder
 

Re: Apple-support nivå 2 ( Nordic team)

Innleggav Wackhy » man 16.06.2008 19:36

Jeg reklamerte for ikke lenge siden på en MBP. Jeg ringte vanlig Apple Support, og etter ca en halvtimes tid var jeg ferdig. Noen dager senere kom TNT med ny maskin.
Så lenge man klarer å holde seg seriøs får du nok gjennom en reklamasjon og ny maskin tenker jeg.
Når du skal reklamere kommer du nok uansett som regel opp på nivå 2 uten at du trenger å spørre om det, så det er nok ingen vits å mase på den stakkars konsulenten som sikkert har mer enn nok å gjøre.

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 221 måneder
 

Re: Apple-support nivå 2 ( Nordic team)

Innleggav Tobben85 » man 16.06.2008 22:31

takk skal du ha! ringer Apple i morgen så håper jeg det ordner seg.
medlem i 209 måneder
 


Returner til Garanti og service



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Ingen registrerte brukere



cron