av appleman » lør 19.07.2008 15:27
Jeg hadde akkurat samme problem som deg for et par uker siden.
Ring til Apple og forklar problemet (det er kjent). Er den under garanti blir det få spm. Er den ikke det, sier du at du vil reklamere. Uansett får du et nummer.
Sammen med et lite brev som forklarer feilen (med en setning), og hvor du skriver inn nummeret og serienr på maskinen, leverer du den inn på Eplehuset i Tromsø. Én gang i uka sender de over til Eplehuset i Trondheim (eller var det Oslo), hvilket gjør det portofritt for deg.
Belag deg på minst to ukers rep.tid pga sommerferien.
oppd:
Så lenge du har et saksnr fra Apple kan du godt levere den inn hos Humac i Oslo, da sparer du hvertfall tiden det tar for Eplehuset Tromsø å sende den inn.
Eplehuset Tromsø har ikke eget verksted enda.
Leverer du inn i Oslo kan du også være heldig å få lånemaskin mens din er på rep.