Apple event 9. september - bekreftet!

Her kan du diskutere de Mac spørsmålene som faller litt utenfor de andre kategoriene

Apple event 9. september - bekreftet!

Innleggav Magnusha » tir 02.09.2008 19:18

Da er 9. september bekreftet som Apple event. Spent på hva som kommer. Håper på ny macbook :bitchin:

Bilde

Hva tror dere?
Sist endret av Magnusha den tir 02.09.2008 19:23, endret 1 gang
medlem i 203 måneder
 

Re: Apple event 9. september - bekreftet!

Innleggav MortenW » tir 02.09.2008 19:20

Ser nok ut til at det blir en iPod event, eller det er vel så godt som garantert. Noen snakker om en Mac event uken etter? Vil gjerne ha ny macbook snart jeg å, så får håpe Steve tar en "one more thing..." :-)

Brukerens avatar
medlem i 211 måneder
 

Re: Apple event 9. september - bekreftet!

Innleggav Magnusha » tir 02.09.2008 19:21

Ja, blir nok garantert iPod, er jo bilde av en iPod på macrumors. Pluss at eventen heter "Let's rock"
medlem i 203 måneder
 

Re: Apple event 9. september - bekreftet!

Innleggav supermonkey » tir 02.09.2008 19:21

Definitvt oppdatering av iPods. Men hadde vært knall om han fant på å slippe den bekreftede September-oppdateringen til iPhone samtidig :)

Brukerens avatar
medlem i 187 måneder
 

Re: Apple event 9. september - bekreftet!

Innleggav KDN » tir 02.09.2008 20:33

Sakset fra siden til stedet der eventen skal holdes

http://www.ybca.org/about/ skrev:So turn off the remote, unplug your iPod, put down the cell phone and come to YBCA, where the action is fast and furious, where the fun, magic and excitement of live performance and groundbreaking contemporary art makes this the place to be for every hip San Franciscan. (Which of course we all are!)

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 235 måneder
 

Re: Apple event 9. september - bekreftet!

Innleggav ReEIsS » tir 02.09.2008 21:12

Da blir det nye iPods ja. Håper det blir en ny stilig versjon av Shuffle, for jeg trenger en sånn nå :-P.
@MortenW: Hvor har du hørt at det blir uken etter den kommende Eventen? Har lest på M.R. at det skulle skje i oktober. Men håper det blir uken etter, for jeg nå må jeg ha meg en berbar :bitchin:

Brukerens avatar
medlem i 194 måneder
 

Re: Apple event 9. september - bekreftet!

Innleggav bambini » tir 02.09.2008 21:23

Rock... stein...

Jippi, endelig en iPod laget av stein, rock solid :-*

Veldig tvilsomt at dette også blir en event for nye Macer. Kommer nok noe senere. De vil ikke gjøre samme feil to ganger på kort tid. Å lansere for mye på en gang altså ;)

Brukerens avatar
medlem i 215 måneder
 

Re: Apple event 9. september - bekreftet!

Innleggav wilhel1812 » tir 02.09.2008 21:39

kevin får det vel som han vil da...

Brukerens avatar
medlem i 208 måneder
 

Re: Apple event 9. september - bekreftet!

Innleggav olahau » tir 02.09.2008 21:58

Jeg tror første kommentator på arstechnica har rett:
David Chartier skrev:There's no doubt now.

Apple's going to introduce a white guitar with no strings, just a multi-touch neck and frets.

Brukerens avatar
medlem i 226 måneder
 

Re: Apple event 9. september - bekreftet!

Innleggav kajac2 » tir 02.09.2008 21:59

Det er aldri en event når MacBooks oppdateres, unntatt MacWorld. MacBookene pleier å bli lansert diskret, et sted mellom september og november.
medlem i 197 måneder
 

Re: Apple event 9. september - bekreftet!

Innleggav Alyce » tir 02.09.2008 22:01

Ikke så fryktelig interessert i ny iPod, men krysser mange fingre for kraftig oppgradert iTunes

Brukerens avatar
medlem i 195 måneder
 

Re: Apple event 9. september - bekreftet!

Innleggav eelay » tir 02.09.2008 22:14

Er vel lite/ingen tvil om at det kommer oppdaterte iPoder. Men etter de få bildene som er lekket ut å dømme så er jeg ikke veldig imponert over utsenet til de nye nanoene..Men det kan stemme med ryktene om at den nye MacBooken skal ligne mere på MacBook Air, i og med at de går for en ganske avrundet form på iPod nano også..En del som tyder på at de vil ha det samme utsenet over hele linja, og jeg vet ikke hvor veldig glad jeg er for det..

Ellers så hadde det vært flott med kraftig oppdatert iTunes :)

Brukerens avatar
medlem i 198 måneder
 

Re: Apple event 9. september - bekreftet!

Innleggav tomen » tir 02.09.2008 22:15

AppleTV kan vel bli berørt her. Ikke vært noe oppgradering av hardwaren på en stund. Håper på et nytt media-senter inkludert video-leie fra iTunes. Alt dette vil naturlig inngå i en slik event.
medlem i 235 måneder
 

Re: Apple event 9. september - bekreftet!

Innleggav jpsalvesen » tir 02.09.2008 22:26

Hadde vært gøy om de brukte et akselerometer til å lage et eller annet slags ristespill for ipod'en da. Kanskje til og med over bluetooth slik at man kan spille i band? Bør være mulig å legge inn litt ekstra-info i iTunes-musikk slik at man kan slå rytmen til gitar eller tromme eller bass. :)

Brukerens avatar
medlem i 212 måneder
 

Re: Apple event 9. september - bekreftet!

Innleggav Alfred.Woodden » tir 02.09.2008 22:27

håper på itunes 8 og iphone 2.1 med sync av Notes mellom iphone og mail.app i leopard

Brukerens avatar
medlem i 224 måneder
 

Neste

Returner til Mac-hjørnet



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]