Jeg har kjørt Leopard på min iMac G4 med 700 MHz prosessor. Den har fått ettermontert 1 GB RAM (2 x 512 MB 133 MHz SD-RAM).
Den har kjørt Leopard siden det kom ut, og har aldri (mener ALDRI), vært noe problem. Selv min MacBook har hatt 3-4 kernel panics siden jeg fikk den, iMacen har ikke hatt
1!!
I tillegg opplever jeg maskinen vesentlig raskere enn med Tiger.
Når Leopard var lukket BETA, så var det offisielle systemkravet på 700 MHz G4 prosessor. Dette ble oppjustert i siste liten, antagelig for å raskere fase ut de eldre maskinene sine.
Men en ting kan jeg si, selv om ikke Leopard er offisielt støttet på 700 MHz maskiner, så funker det (bruk metoden jeg beskrev ovenfor til deg), og det funker meget bra. Hvorfor skulle Apple inkludere drivere til all maskinvaren i f.eks iMacen min i Leopard, om den ikke er støttet?
Men husk at 1 GB RAM er essensielt for Leopard, da systemet skalerer mye bedre med så mye minne (dobbelt så mye som offisielle kravene, trekker på en måte litt opp for de "manglende" 167 MHz
). Men samme ville jeg sagt om Tiger og, kjører du med lite minne så vil det gå som sirup.